Melfacion Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Slet litt med å finne et normalt bilde av meg selv, men de fleste av disse er tilnærmet normale Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg og bestekompisen min for et par tiår tilbake (nylig er vel relativt? ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg hadde pådratt meg litt ansiktshår oppe i Nordnorge, gitt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skjegget forsvant gradvis Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Selv etter en stund borte fra forsvaret klarte jeg ikke helt å vende gammel vane Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og det mest "normale" bildet av meg... selv om bildet over er det nyeste av disse (dette bildet er tatt i høst) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Og nok et bilde av undertegnede... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Da har jeg vært hos frisøren, var godt å få av litt hår. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har ikke vært hos frisøren. Lenge siden jeg posta her nå Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Da har jeg vært hos frisøren, var godt å få av litt hår. 8537764[/snapback] Der var det mørkt må jeg si. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg ankommer festen. Partey. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Siden alle andre har postet barndoms bilde så syns jeg at jeg kan få lov også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg fant noen gamle bilder fra RPP, ikke bare noen men maaange bilder som man hentet fra RPP en gang man kjedet seg. Artig å se på folk og hvordan de egentlig har forandret seg. Enjoy: linky Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Som en kontrast til alle "ungene" her. Barten er i det minste borte nå (fiske fram gamle bildet fra b-real) Endret 5. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Nøt sola i går ettermiddag Lenke til kommentar
Crex Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 prøv å sammenligne meg og avataren min Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Masse mann-folk her nå. Me don't like. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) her er meg en gang til Moderator fjernet usaklige saker og ting Endret 5. mai 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) deleeete :) Endret 6. mai 2007 av applemania Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) får ikke til bildet:S Endret 6. mai 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) *** Unngå bruk av bilder som er grensesprengende store. Maks billedstørrelse anbefales til maks 600 x 400 ca. Flere bilder som er way too big er fjernet fra posten, og lenkene er sendt i retur på PM *** Endret 5. mai 2007 av Patience Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Legg de en en Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tag. PFT. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Uh, endelig hjemme for å sova etter veldig morsom gårsdag, natt og formiddag Ragnhild, meg, Espen Pai og Nyhus i natt en gang ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå