K.. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Heisann! Høstferie! This calls for a haircut. But not really. YELLOOOOOW Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Næmmen! Vegard! Men hva er det? Jeg tror Vegard er emo. Min kunstneriske kreativitet har tatt dette bildet hvor den dypere mening er at jeg må klippe meg. Vegard spiser spaghetti i Polen. Jeg spiste ikke særlig mye. Lenke til kommentar
blueeyez Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei hei Får vel legge ut bilde jeg oxo Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Killerquo, Steffy, mushi og diverse crewmedlemmer på HWLAN. 7022892[/snapback] Hehe, gjorde det samme i forrige uke. Jeg er den som av synligst, på det nederste kameraet. 7024116[/snapback] er det en gutt ??? isåtilfelle ble han EID Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er meg selv igjen. Godt med en dusj. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 er det en gutt ? isåtilfelle ble han EID 7028132[/snapback] Det er en gutt, ja. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Huff for en kjedelig dag. Så begynner skolen i morgen og..jaja. Tenkte jeg skulle leke litt "tøff" idag. Var vill kø på motorveien i kveld, og det skjedde noe med kameraet, så utløsertiden ble alt for lang. Resulterte i dette bildet :o Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tenker på å ta kvelden snart, skal på jobb til halv ni i morgen, så det er vel på tide.. Problemet er bare at jeg ikke er trøtt enda, til tross for bare 8 timer søvn.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Får legge denne til fav jeg og da med et nytt tatt bilde på mitt elendige webcam! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 To dager fyll gjør sitt. Småsliten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Holdt meg unna fylla i det siste jeg! Bilde av meg i sommer i Kragerø! Ser ut som jeg skal treffe båten på dette bildet jo! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Redline han finner ut hvem du er i en vakker dag Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kom akkurat hjem fra Oslo. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ut på tur, aldri sur. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 I want to klippe meg. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Første post, og jeg liker photoshop! Lenke til kommentar
April Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fikk Jawbreaker av min koselige engelskmann venn Kristian!Bare til meg! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jawbraker? noe slaks godteri? hmmm... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ikke stapp den i mikroen April! Ref Mythbusters. De kan eksplodere og ene "laget" inni den blir brennhett slik at du kan få alvorlige brannskader! Hvorfor du i det hele tatt skulle vurdere å legge den der vet jeg ikke da Lenke til kommentar
April Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ikke stapp den i mikroen April! Ref Mythbusters. De kan eksplodere og ene "laget" inni den blir brennhett slik at du kan få alvorlige brannskader! I know... Så den episoden. Men slapp av, har ikke fått noen brannskader enda, men kom ett stykke inn på den fordømte kulen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå