Gjest medlem-77217 Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 BTW: Broren min er så forfengelig at han vil at jeg skal legge ved et bilde der han ser litt mer normal ut (Eller hva man kaller det) : 8034353[/snapback] Jamenne... IKKE SI DET DA!! Tøyse pike. Hun bare tuller! ***** ligger å sover. Så kommer jeg inn. BANG! *PITCHA* Springe ut som fanden mens jeg hyler med lys jente stemme. [vedlegg fjernet] Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg gjemmer meg i pusen min. Og nei, jeg har ikke sminke på. Ikke noe vits når jeg bare er hjemme *hint hint til noen* Nei, sorry nå var jeg slem Har aldri skada noen å sminke seg litt før man tar bilde. Veldig mange søte jenter her da Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Helvete så fint hår du har! Langt blondt hår er den store prikken over i-en Gammelt bilde, kvisene er vekke, hehe. Uttrykket uforståelig. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hihi, fant et gammelt bilde av en særs patriotisk hund her i huset ( ... og et ferskt et av meg og den nye skrivepulten min for ikke å gå off topic.) Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg gjemmer meg i pusen min. Og nei, jeg har ikke sminke på. Ikke noe vits når jeg bare er hjemme *hint hint til noen* Nei, sorry nå var jeg slem 8034803[/snapback] hahaha... den var god. husker når du drev å posta 50 bilder daglig av deg selv i bh! det var morsomme tider det :!: Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) hahaha... den var god. husker når du drev å posta 50 bilder daglig av deg selv i bh! det var morsomme tider det :!: 8039929[/snapback] Kan jo være en grunn til at jeg slutta med det Fant ut at sånn tøsing ikke var helt bra veitu. Sminke tar jeg når jeg er/har vært/skal være med folk: Men hvorfor det når man skal ut å måke snø (f.eks): Meg og pus Endret 27. februar 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Linn C: Er lengden på håret ditt ekte? Ser veldig bra ut. Skal sitte modell for en frisør og en make-up artist neste uke, så i morgen skal frisøren bestemme seg hva hun vil gjøre med håret mitt. Bare jeg ikke blir kort-klipt eller rødhåret er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hvor blir det av de lekre forumsbertene her a? Tydligvis har det vært en alt alt alt for god jul for dere her. På tide å innse at jula er over og tenke på bikinisessongen! Jeg vil se litt spreke bilder!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Mentos Hanne: Rødt hår = teh hot! og mister dahle... Forumbertene har aldri vært så lekre! Så det så. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg ser rar ut med håret nede. O_o Ohwell. Unnskyld størrelsen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Råknråll fiskbålz på bade! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Jamenne... IKKE SI DET DA!! Tøyse pike. Hun bare tuller! ****** ligger å sover. Så kommer jeg inn. BANG! *PITCHA* Springe ut som fanden mens jeg hyler med lys jente stemme. 8036215[/snapback] Din ondskapsfulle drittunge!! Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Jamenne... IKKE SI DET DA!! Tøyse pike. Hun bare tuller! ***** ligger å sover. Så kommer jeg inn. BANG! *PITCHA* Springe ut som fanden mens jeg hyler med lys jente stemme. Har litt vanskeligheter med å skjønne hva som foregår på det bildet oO Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Fregnefrik Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Tok vel egentlig å tok vekk litt hår jeg.. Hvor gammel er du egentlig Linn? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Hvor gammel er du egentlig Linn? alt for gammel... 21 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Du hadde nydelig øyne.. Tall er bare et nummer, haha... Det var forresten ikke en sjekkereplikk eller noe sånt ;p@ Måtte ha med et bilde av stripene mine og Endret 28. februar 2007 av SirAnderz Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Hvor er det blitt av Datasmurf? Dårlig med spamming fra hans side i det siste Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Spamming skal vi ikke ha noe av, vel? *Briefe me bicepser, som egentlig er langt fra så store. Blir nok kraftig lurt av morsom linse på webcammet...* Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Mest recent pic av meg.. Tatt i Egypt for et par dager siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå