Alexander Schindler Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 En fortelling for barn fortalt med kløkt og humor, en barnefortelling med voksen humor og et japansk epos om familiebånd og ære. Noe for enhver i helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 TJa, ser ikke helt hvordan man kan overse Little Miss Sunshine når det kommer til helgens anbefaling. 93% på RT, 8.2 på IMDb og gode omtaler i norske medier (bl.a. en 8'er på Kulturo) ville jeg nå tro indikerer at den er et sikrere valg enn Oliwer Twist Den virker nå som en herlig annerledes komedie, utifra traileren og omtaler. Ellers så blir det nok Snakes on A Plane for min del. En meningsløs film som må sees da den er så meningsløs. Får prøve å ikke falle for fristelsen å ta med noen falske slanger i salen og slenge rundt med Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sannheten om Rødhette er morsom, anbefalt! =) Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg ble skikkelig skuffet av "Sannheten Om Rødhette", hadde forventet meg en morsom film men den er så krampeaktig i forsøket på å være morsom at jeg tidvis var i smerter når jeg så den. Men det virker som den er litt elsk/hat-film så man må kanskje se den før man kan gjette seg frem til om man vil like den. Lenke til kommentar
N_B Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Må si meg ganske enig med Findus om Rødhette-filmen.. Jeg hadde kanskje litt store forventninger etter at jeg lo meg skakk av traileren, men filmen var virkelig skuffende for min del. Den prøver men får ikke helt til. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg digget den! Men, det er vel opp og ned etter hva slags humor man har. Jeg er litt sær på enkelte ting, og veldig alt-etende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg