SKAÐI Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei, har media 3 klasse...Og har relativt liten erfaring med front page.. Men til spm mitt, finnes det noen måter jeg kan lage meningsmåling, med søyler eller med sånn kae...Som f.eks hw har på forsida si? Takker for svar... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er ganske vanskelig å få gjort det i Frontpage uten noen andre ting i bakgrunnen som PHP/ASP eller Javascript av noe slag. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Først å fremst: FrontPage er et møkkapraogram! Vis du absolutt må bruke en grafisk HTML-editor så bør du bruke Dreamweaver eller Nvu (gratis). HTML kan kun vises til å presentere data og ikke behandle data så for å få til en meningsmåling må du ty til et scriptspråk som PHP som kan lagre infoen fra brukeren og så presentere den i e f.eks et søylediagram Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Først å fremst: FrontPage er et møkkapraogram!Vis du absolutt må bruke en grafisk HTML-editor så bør du bruke Dreamweaver eller Nvu (gratis). 6964069[/snapback] Jeg tenkte det samme, men det får da være grenser hvor mange ganger vi må si det hehe Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Jaoki...Men nå er det desverre slik at vi bruker fp på skolen, og i media..Så jeg tror ikke jeg gidder sette meg inn i noe anna greier for å så finne ut at det ikke går pga dum lærer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Huff, på en medialinje burde man vite bedre... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Se på andre diskusjoner rundt FP og MK. Vi har hatt flere tilfeller her hvor lærere har drevet dene typen "vranglæring", og hvor rektor/skoleledelsen har blitt koplet inn. Det er litt jobb, ja, men det virker som det er nødvendig for å få medialinjene inn på rett sti. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Alle skoler i webdesign driver med vranglære idag. Skulle ta en oppdatert eksamen innen et studie jeg gikk for lenge siden tenkte jeg, men når jeg fant ut at de drev på med tabeller fortsatt så gadd jeg ikke. CSS var vist noe de ikke har hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå