Zephyr Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Har denne tanken. Det er en "forlengelse" på den ene niplen. Et rør lissom. Har satt retur linja inn på den niplen, men har store problemer med "brusing" i vannet. Ser ut som skum. Vannet er batterivann, acfluid og sånn blå greie Har jeg satt tanken feil vei eller kommer det seg etterhvert? Endret 29. september 2006 av Zephyr Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Brusing må man regne med før man får tømt systemet for luft ,men hvis det ikke kommer luft igjennom slangene og det bruser pga pumpen drar med seg litt luftbobler fra overflaten så vil jeg si at da har du gjort noe feil. Det er meget få tanker som er laget slikt at det skal bruse såpass mye (selvom jeg har vært borti noen dårlige tanker som er veldig utsatt for dette).. Du kan jo prøve å bytte plassering på input og output. Jeg har prøvd å sette input på bunnen samme med med output og det fungerte faktisk meget bra. Har hatt problemer med 5.25 baytank hvor nipplene var montert midt på tanken ,mens på den baytanken jeg har nå er nipplene montert veldig langt nede og dermed er det ikke et problem. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 var nok bare å la det stå noen timer så forsvant det Så skikkelig ille ut i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå