Senitel Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hey, min nåværende Labtec mus begynner å svikte meg! Er derfor på utkikk etter en mus til spilling, det går mest i strategispill, og noen fps spill i ny og ne. Har ikke tenkt å legge så mye penger i det. ca 400 ellerno. Noen som kan anbefale noe bra i den prisklassen? Optisk eller Laser? (og hva er forskellen?) Så skal den helst være usb. Noen bra musematter jeg kan kjøpe også? Peace Stian Endret 29. september 2006 av Senitel Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 nejvel... Ingen som kan gi meg et hint engang? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Var jeg deg, ville jeg ventet et par dager til (pust) MS Intellimouse 3.0 kommer. Og til matte jeg tatt Steelpad Qck. Trenger du en diger eller liten eller en midt mellom? Den finnes i alle størrelsene Musa kommer på ca 250,- og matta på 100,- også må du tenke på porto. Edit: Ja! Sjekk http://www.komplett.no/ Endret 29. september 2006 av eguliano Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg anbefaler razer diamondback nårsomhelst, men mange sier at noen av dem har problemer Men ikke min Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg anbefaler razer diamondback nårsomhelst, men mange sier at noen av dem har problemer Men ikke min 6964809[/snapback] Må si akkuratt det samme som deg.. Hat to stk diamondback, eneste grunnen til at jeg ikk fra magma til plasma var pga fargen.. Aldri hatt noe problemer med de.. kjempe mus.. Ikke gå for copperhead, diamondback er bedre.. bedre å holde i, og faktisk bedre å bruke.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Æsj.. Jeg har prøvd Razer i mange spill og den har altfor stor innsving under. Ubalansen råder Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Logitech MX518 eller Logitech G5 er to supre spillmuser som har kvalitet og en lang brukstid. Anbefales på det sterkeste! Mvh Erling Lenke til kommentar
KullOs Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du bør vente i en måned på MS 3.0. Den er sinnsykt bra! Jeg skal kjøpe med en gang den kommer på lager . Jeg tror ikke den fins noen som ikke liker denne musa. Jeg har hatt både G5, MX518 og MX300, men ingen av dem slår 3.0. Den er heller ikke så dyr Link med korrekt bilde Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Liker ikke formen på MS 3.0, ser ut som den er vond og holde. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Formen er perfekt! Ikke det beste bildet da.. Men sjekk her: http://hardware.gotfrag.com/portal/story/34387/ (Hvordan kan jeg lage hyperkobling? Dvs at det står linken "ligger" i "her" Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vell, kansje jeg går til innkjøp av denne etterhvert. Har lenge tenkt på en ny mus. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk for mange svar folkens! Noen som vet når den MS IntelliMouse Explorer 3.0 musen kommer i norge? Tror jeg går for den ass! DUce" Lenke til kommentar
Norstad Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 gamet i flere år, det kommer selvfølgelig ann på spille men ville annbefalt Nyeste razer musen eller etter min mening den beste gamer musen noen gang laget Microsoft Intelli 3.0. den selges på mpx.no blant annet og kan annbefalles på det sterkeste Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ville råde deg og kjøpt Razer 1600dpi, har en selv og funker fett:) God balanse i spill viss du bare setter ned sencen litt Lenke til kommentar
oaasheim Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 har hatt intelli 3.0 heilt sidan den kom (ikkje den modellen som kjem no, men den "gode gamle" grå), og har aldri hatt eit problem med den! Herlig grep på den! Fantastisk "bollemus" Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg har en kjempegod gaming mus. Den er sort, er fra Microsoft, har 2 kanpper+scroll og den kosta 200 på elkjøp(det var den billigste de hadde der). Har hatt den i over en månde nå, og er kjempefornøyd med den, ser ikke vits i å kjøpe en mus til over 500. Samme med tastatur, har et gammelt IBM tastatur, som jeg fikk fra en gammel pc på en skole, det er garantert over 5 år gammlet, og det funker som en drømm, og jeg fikk det gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå