Zabre777 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hei folkens, Dette hovedkortet ble jo anbefalt på det varmeste i noen dager her på forumet, men så begynte folk å klage på det osv. Uansett, jeg har nå fått prøvd dritten selv, og det fungerer utmerket. Kjører nå en P4 1,8gig (400) på 2,4gig (133) med minnet på 166 (raske innstillinger). Dette fungerer stabilt når spenningen på minnet og CPU blir satt opp ørlite. Jeg har Corsair-RAM (XMS3200), så jeg skal prøve å få RAM'en opp mot 200mhz etter hvert. Henning Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 22:01, skrev Zabre777:Hei folkens,Dette hovedkortet ble jo anbefalt på det varmeste i noen dager her på forumet, men så begynte folk å klage på det osv. Uansett, jeg har nå fått prøvd dritten selv, og det fungerer utmerket.Kjører nå en P4 1,8gig (400) på 2,4gig (133) med minnet på 166 (raske innstillinger). Dette fungerer stabilt når spenningen på minnet og CPU blir satt opp ørlite.Jeg har Corsair-RAM (XMS3200), så jeg skal prøve å få RAM'en opp mot 200mhz etter hvert.Henning Hei, jeg var en av dem som hadde det kortet og som klagde. Det viste seg imidlertid å vere rambrikken min som av en eller annen grunn fikk dårligere og dårligere ytelse og til slutt døde.Da denne ble erstattet viste det kortet minst like god ytelse som det jeg har nu , det eneste kortet jeg har kommet lengre med er MSI sitt PE kort som av en eller annen grunn klarer 3,4 med min prosessor mot asus p4pe kommer jeg ikke over 3,2 uten at minnet blir satt under 290 mhz. Så det kortet du har der er nok et av de bedre asus kort på markede og det er ingen grunn til å skifte til et pe kort da eneste forskjellen er at pe har ofisiell støtte for 333 ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå