Gå til innhold

Netshop Sandefjord vs Netshop Oslo

Anbefalte innlegg

Det hele begynte med at jeg skulle kjøpe en del deler til datan min. (Oppsett)

Jeg bestilte dette fra netshop.no og spurte her på forumet om hva folk syntes om delene jeg hadde kjøpt. Jeg hadde istedenfor 5000+'en kjøpt en 3200+ som en "venteprosessor" til 5000+'en kom ut. Jeg ble rådet til å bytte til Intel E6600 og ringte Netshop OSLO etter litt frem og tilbake. Jeg fikk snakke med en som heter Tommy. Han var meget hyggelig og snakket veldig godt om Intel sin E6600, så jeg bestemte meg for å gå for en sånn en og et hovedkort som passet. Dette var det siste hovedkortet de hadde på lager og ble ubekreftet dato etter jeg hadde bestilt varene. Han var meget villig til å hjelpe meg med å bytte. Fikk med andre ord en kjempe service!

En dag senere kom en bekreftelse pr. mail om at de hadde fått varene på lager. I og med at jeg hadde valgt del levering ringte jeg nr. som stod på bekreftelsen og havnet hos Netshop SANDEFJORD.

En mann svarte (navn er urelevant) og jeg spurte hva som hadde kommet på lager. Han sa at det bare var CPU'en og et antistatisk armbånd som man bruker når man skal sette i delene i dataen så delene ikke skal bli ødelagt. Jeg spurte om statusen på skjermkortet og det var på vei fra Sandefjord til Oslo.

Og da spurte jeg om hvor hovedkortet var, fikk jeg til svar: "Det produseres ikke lenger og vi har ikke hatt det inne på lager på flere måneder." Så jeg spurte om hvor rammen var, og den hadde de heller ikke hatt inne på lager på noen måneder. Jeg sa jeg hadde fått hjelp av Tommy i Oslo og at den eneste grunnen til at jeg bestilte nettopp de varene var fordi de var på lager. Han sa at det kunne jeg ikke ha gjort fordi de hadde ikke vært på lager på flere måneder. Jeg spurte om han kunne sette meg over eller gi meg nr. til Netshop Oslo, men da fikk jeg et klart, tungt og stort. NEI!.

Etter litt frem og tilbake la jeg på og ringte til Netshop Oslo og fikk da beskjed om at det var helt to forskjellige butikker og de kunne ikke skjønne hvem det var jeg hadde pratet med i Sandefjord! Jeg forklarte alt og fikk beskjed om at jeg bare kunne ta det med ro og slappe av, dette skulle Netshop Oslo fikse. (MERK: Dette var ca kl 11:00 i går 28/9-06)

Jeg la på etter og ha fått beskjeden om å ringe tilbake etter kl 16:00 pga at de får inn varer mellom 13 - 15. Jeg ringte da tilbake rundt kl 15. og fikk prate med Ch/Kristoff/pher og fikk beskjed om at jeg skulle vente så han kunne løpe å sjekke om varene mine hadde kommet. Det hadde de, så det var bare å komme ned etter kl 16. For å hente varene, enda han i Sandefjord sa jeg bare kunne GLEMME å få det innen i dag (Fredag 29/9-06).

Så det jeg prøver å si er at Netshop SANDEFJORD gir en elendig service. Han var frekk og avvisende. Mens Netshop OSLO gir den beste servicen du kan tenke deg. Fikk til og med avslag på HK! STOR ros til Netshop OSLO for en ekstremt god service! :love:

Sees neste måned Netshop Oslo! :thumbup:

MVH Intern (Andreas) :!:

EDIT: Skriveleif

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...