Cubus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har sittet å kikka på div prisguider - uten å føle at jeg fikk noe særlig overblikk, er vel heller ikke akkurat til å STOLE BLINDT på men... Brukte Kelkoo & din pris...Noen andre? Norske altså? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan jo prøve hw sin? synes den er helt grei jeg, spørs hva du skal ha da men Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Du kan jo prøve hw sin? synes den er helt grei jeg, spørs hva du skal ha da men 6963524[/snapback] Jeg bruker kun prisguide.hardware.no. Endret 29. september 2006 av mabbutt Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Ja den har jeg også brukt...thats it then? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 tsk... folk betaler for å bli med på guidene.. hw sin også. Helt ubrukelig til alt annet enn å finne frem til rett produkt, samt reviews fra brukere. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har fra tid til annen funnet ut at det er en del å spare på å gå igjennom butikkene som ikke er med prisguiden. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Denne er bedre. Samme som hw.no sin, bare uten reklamen. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så domenehaien som knabbet prisguide.no-domenet har endelig fått solgt det. Det tok vel bare 7-8 år eller noe sånt. Jeg bruker stort sett bare hw.nos prisguide. Den er desverre lite komplett i forhold til de billigste, siden bare de som betaler får være med. Jeg synes dette er dårlig gjort mot oss brukere, og på trass skriver jeg derfor ofte inn url-en til webbutikkene i nettleseren manuelt i stedet for å klikke på lenkene, slik at hw.no uansett ikke tjener noe. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Så domenehaien som knabbet prisguide.no-domenet har endelig fått solgt det. Det tok vel bare 7-8 år eller noe sånt. Jeg bruker stort sett bare hw.nos prisguide. Den er desverre lite komplett i forhold til de billigste, siden bare de som betaler får være med. Jeg synes dette er dårlig gjort mot oss brukere, og på trass skriver jeg derfor ofte inn url-en til webbutikkene i nettleseren manuelt i stedet for å klikke på lenkene, slik at hw.no uansett ikke tjener noe. 6996690[/snapback] He he...some kind of digital-revenge? Ja, uansett -PRISGUIDER: DEFINITIVT IKKE TIL Å STOLE PÅ - ettersom masse nettbutikker ikke er med, kan det vel nesten ikke brukes som en oversikt engang. Surfet rundt idag, brukte ikke noen prisguide og sparte nesten 2000,- på det. Rundt 1800,- blir vel mer riktig tror jeg... Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 He he...some kind of digital-revenge? Ja, uansett -PRISGUIDER: DEFINITIVT IKKE TIL Å STOLE PÅ - ettersom masse nettbutikker ikke er med, kan det vel nesten ikke brukes som en oversikt engang. Surfet rundt idag, brukte ikke noen prisguide og sparte nesten 2000,- på det. Rundt 1800,- blir vel mer riktig tror jeg... 6997968[/snapback] Jeg ser flere refererer til butikker som ikke står i prisguider som mye billigere og mye bedre. Personlig finner jeg sjelden noen gullkorn når jeg leter. Noen som føler for å dele tipsene sine med omverden ? Cobos Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du kan jo prøve hw sin? synes den er helt grei jeg, spørs hva du skal ha da men 6963524[/snapback] Jeg bruker kun prisguide.hardware.no. 6965737[/snapback] Words! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Alle prisguidene er mangelfulle, derfor er det best å sjekke ut butikkene også! Til hardware bruker jeg for det meste hw.no sin prisguide + at jeg sjekker ut de butikkene som er aktuelle. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ser flere refererer til butikker som ikke står i prisguider som mye billigere og mye bedre. Personlig finner jeg sjelden noen gullkorn når jeg leter. Noen som føler for å dele tipsene sine med omverden ? Cobos 7002567[/snapback] JEG har ingen tips dessverre, bare prøve å finne så mange nettbutikker som mulig og lete frem best pris...tidkrevende da - er ikke gjort på 10 min. Men 10X bedre enn å dra på handletur med dama da...;-P Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 bruker kelkoo, men det er sjeldent... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Bruker kun den til hw.no. Selv om det finnes andre som kan finne billigere butikker, har guiden til hw.no de butikkene jeg uansett vil handle fra, iallefall når det gjelder større innkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå