Gå til innhold

Prisguider - hvilke bruker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så domenehaien som knabbet prisguide.no-domenet har endelig fått solgt det. Det tok vel bare 7-8 år eller noe sånt.

Jeg bruker stort sett bare hw.nos prisguide. Den er desverre lite komplett i forhold til de billigste, siden bare de som betaler får være med. Jeg synes dette er dårlig gjort mot oss brukere, og på trass skriver jeg derfor ofte inn url-en til webbutikkene i nettleseren manuelt i stedet for å klikke på lenkene, slik at hw.no uansett ikke tjener noe.

Lenke til kommentar
Så domenehaien som knabbet prisguide.no-domenet har endelig fått solgt det. Det tok vel bare 7-8 år eller noe sånt.

Jeg bruker stort sett bare hw.nos prisguide. Den er desverre lite komplett i forhold til de billigste, siden bare de som betaler får være med. Jeg synes dette er dårlig gjort mot oss brukere, og på trass skriver jeg derfor ofte inn url-en til webbutikkene i nettleseren manuelt i stedet for å klikke på lenkene, slik at hw.no uansett ikke tjener noe.

6996690[/snapback]

He he...some kind of digital-revenge?

Ja, uansett -PRISGUIDER: DEFINITIVT IKKE TIL Å STOLE PÅ - ettersom masse nettbutikker ikke er med, kan det vel nesten ikke brukes som en oversikt engang.

Surfet rundt idag, brukte ikke noen prisguide og sparte nesten 2000,- på det.

Rundt 1800,- blir vel mer riktig tror jeg... :thumbup:

Lenke til kommentar

He he...some kind of digital-revenge?

Ja, uansett -PRISGUIDER: DEFINITIVT IKKE TIL Å STOLE PÅ - ettersom masse nettbutikker ikke er med, kan det vel nesten ikke brukes som en oversikt engang.

Surfet rundt idag, brukte ikke noen prisguide og sparte nesten 2000,- på det.

Rundt 1800,- blir vel mer riktig tror jeg... :thumbup:

6997968[/snapback]

Jeg ser flere refererer til butikker som ikke står i prisguider som mye billigere og mye bedre. Personlig finner jeg sjelden noen gullkorn når jeg leter. Noen som føler for å dele tipsene sine med omverden ?

Cobos

Lenke til kommentar

Jeg ser flere refererer til butikker som ikke står i prisguider som mye billigere og mye bedre. Personlig finner jeg sjelden noen gullkorn når jeg leter.  Noen som føler for å dele tipsene sine med omverden ?

Cobos

7002567[/snapback]

JEG har ingen tips dessverre, bare prøve å finne så mange nettbutikker som mulig og lete frem best pris...tidkrevende da - er ikke gjort på 10 min. Men 10X bedre enn å dra på handletur med dama da...;-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...