Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: ossen ordne opp i bilettene?

ParPefy

Anbefalte innlegg

Hei jeg tenkte jeg skulle være litt smart:P så for og gjøre det lett da jeg skulle bestille biletter til kompisene mine (5stkmedmeg) så bestile jeg 5biletter men på bilettene står jo bare navnet mit, så ossen skal jeg komme meg inne med kompisene mine siden det står mitt navn på alle bilettene?:p

Endret av ParPefy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du går inn på "Your account" i Partyticket.net og der ser du alle billettene dine.

Dine kamerater må registrere seg på Partyticket.net også, og så gir de deg sin mailadresse når det er gjort. Da kan du gi dem billetter fra deg.

Du har 1 billett som det står "You" på og det er den du beholder selv. De andre kan du flytte over på kameratene dine.

Lenke til kommentar

Syntes hele den PARTYTICKET er bare surr... umulig å få tak i de som driver det, og tydlighvis veldig vannskelig å få refundert feilkjøpte billetter.

på en skala fr 1 - 10 så får PTN som selskap og billett salg karakteren -10 av meg. det rett å slett SUGER... Så hvis det skal arrangeres HWlan i 07 så burde de finne en annen sammarbeidspartner når det gjelder billettsalg!!

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk user posted image-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...