_Prime_ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har Amd 2200+, har tenkt og kjøpt vannkjøling til under 3000kr. noen anbefalinger? hvor kald kan min cpu bli med vannkjøling? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg har samme prosessor med vannkjøling. Har bare kjøpt vannblokk fra microplex (Innovatek graph O - Matic). Resten som akvariumspumpe osv er ting jeg har skaffet på andre måter (radiator på høggern) . Dette er montert i en slags kurv som jeg har ved siden av, evt over/under pcn. Jeg har ikke noe digitalkamera så jeg får desverre ikke vist deg noe bilde. Alt dette kom på + - 500,- kr . Cpuen ligger på ca 30 grader idle overklokka til 2015 mhz. [ Denne Melding var redigert av: cyberspin på 2002-11-02 16:25 ] Lenke til kommentar
Boye Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Kjører dual MP2200 med CPU#1 = 28'C idle, CPU#2 = 29'C idle CPU#1 = 33'C load, CPU#2 = 34'C load (1 time burn in Sandra) Bios viser ofte 10'C feil, men etterhvert som varmen klatrer opp minsker forskjellen (35'C på føler under vannblokk VS 42'C bios) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå