Snoft Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei, har et lag på 4 som skal på HW Lan, mangler en spiller til BF2 Compoen, noen som kunne være interessert? Krav er at du møter opp og har nogenlunde peil og ikke er en first-timer. Send meg en PM med navn, hvor du sitter, alder og ellers info som kan være til nytte! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei, har et lag på 4 som skal på HW Lan, mangler en spiller til BF2 Compoen, noen som kunne være interessert? Krav er at du møter opp og har nogenlunde peil og ikke er en first-timer. Send meg en PM med navn, hvor du sitter, alder og ellers info som kan være til nytte! 6963310[/snapback] Jeg kan vel egentlig spille, har ikke spilt aktivt siden før sommerferien, men var i hvertfall ganske god. Pm sendes. Lenke til kommentar
webghost007 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei, har et lag på 4 som skal på HW Lan, mangler en spiller til BF2 Compoen, noen som kunne være interessert? Krav er at du møter opp og har nogenlunde peil og ikke er en first-timer. Send meg en PM med navn, hvor du sitter, alder og ellers info som kan være til nytte! 6963310[/snapback] Jeg kan vel egentlig spille, har ikke spilt aktivt siden før sommerferien, men var i hvertfall ganske god. Pm sendes. 6966541[/snapback] Hei jeg blir gjerne med vis det ikke er for sent da. Jeg kommer ikke på fornebu før i ellve tiden i kveld. kontakt meg på min e post fort som mulig [email protected] mvh webghost007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg