Shithead Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har drukket litt alkohol i diverse former nå, og pokker meg om jeg ikke har begynt å hikke. Noen som vet hvordan jeg stopper hikken, det er ganske ubehagelig (og flaut på et vis) ? [ Denne Melding var redigert av: Shithead på 2002-11-01 21:36 ] Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hmm. De vanlige rådene går jo på å holde pusten og drikke vann. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hvis du røyker så ta en dyp drag og svelg røyken. En kompis får det til hver gang. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Spis en teskje sukker! Hvis ikke det funker:: Hold pusten mens du svelger fem ganger. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Fall ut av vinduet i 2. etasje rett inni en rosebusk. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 09:56, skrev IthMcMos:Fall ut av vinduet i 2. etasje rett inni en rosebusk. og det hjelper mot hikke? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Klipp av lillefingeren...(Virker bare 2 ganger, men det virker 100%) kan love deg du glemmer å hikke [ Denne Melding var redigert av: IceXCool på 2002-11-02 16:00 ] Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 16:00, skrev IceXCool:Klipp av lillefingeren...(Virker bare 2 ganger, men det virker 100%) kan love deg du glemmer å hikke Funker det med lille-tåa og? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hahaha :smile: jo kanskje...jeg har bare prøvd med lillefingrene til nå da Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det er bra vi er inne på hardware fronten her :wink:, kanskje du tenker deg om igjen før du drikke deg supa full neste gang. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det er en ting som jeg vet stopper hikke. Ikke smaker det vondt, ikke er det ubehagelig. Du skal ganske enkelt drikke et glass vann fra siden av glasset som vender fra deg når du holder det i hånden. Hvis du ikke skjønner, så betyr det i klartekst at du må stå oppreist og bøye deg godt framover for og drikke. Dette setter de mest sinnrike svelgemuskler i sving. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hørtes mere ut som en kul party lek hehehe Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 spill ettt kjapt kort spill og den som taper må drikke noe sånn fin drikke lek Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Fattern viste meg en gang noe som funket for meg. Ta sukker ev sukkerbit og et glass vann og drikk det. Stoppet helt hos meg... Mene...vil det ikke da være bedre å drikke Cola da :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå