Salabim Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 I forbindelse med innflytting i ny leilighet skal jeg kjøpe meg en HTPC... Jeg vil at den skal være "skreddersydd" mitt behov, og derfor vil jeg at den skal bygges fra bunnen av... Da kommer de første problemene... Jeg har aldri bygget en pc fra bunnen, og føler meg ikke helt trygg på å gjøre det... Er det noe jeg kan klare? (Har byttet hd og skjermkort osv osv, så vet hvordan en pc ser ut innvendig, men har aldri vært bori hovedkort og den biten der...) Eller finnes det noe sted jeg kan ta med meg komponentene mine, og få hjelp til å bygge en pc? Kanskje det finnes noen butikker som gjør dette mot betaling? Aller helst skulle jeg ville få noen til å gjøre dette for meg, men hvis det finnes noen gode guider rundt omkring eller lignende, så burde det også kunne gå på egenhånd! De neste probleme vil være hva skal inn i kabinettet... Men det vil jeg komme tilbake til ved en senere annledning! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvis du tar forhåndsregler og bruker utstyr som armlenke så skal det gå bra. Ta deg god tid og les manualer før du starter. Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan bygge selv, det er ikke noe problem. Finnes guider overalt, til og med her på hw. Bare og søkedet frem på guider Nettbutikker som netshop osv bygger pc'en for en billig penge hvis du spørr om det. Det er bare og sende en mail, eller ringe dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå