BeFs Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei! Driver og jobber med en markedsundersøkelse. Hvordan synes dere layouten er? Den er litt forskjellig i firefox og explorer, hvordan kan jeg fikse dette? http://mammaer.net/lysnett TODO: - Flere spørsmål skal inn - Skal ligge en annen plass på nett Noe annet? Koden validerer ikke, er klar over det. Men den funker (håper jeg), det er det viktigste Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei!Driver og jobber med en markedsundersøkelse. Hvordan synes dere layouten er? Den er litt forskjellig i firefox og explorer, hvordan kan jeg fikse dette? http://mammaer.net/lysnett TODO: - Flere spørsmål skal inn - Skal ligge en annen plass på nett Noe annet? Koden validerer ikke, er klar over det. Men den funker (håper jeg), det er det viktigste 6963100[/snapback] Tror ihvertfall jeg ville ha lagt noen tydelige linjer under hvert valg slik at man ser hvilken radiobutton som tilhører hvilken artikkel.. Eller kanskje enda bedre å ha annen hver rad i en annen bakgrunnsfarge. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Håper du ikke skal bruke dette designet. Altså det er ikke mye å se på, bortsett jeg blir blendet av den sterke gule fargen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Linjene er jo tydelige dem? Gulfargen må jeg ha, siden det på en måte er fargen vår Forslag til farger som passer til gult da? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Radioknappene er altfor langt unna beskrivelsene. Jeg ville ha plassert dem helt til venstre i stedet, foran teksten. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Step 1 for å få det identisk i IE og Firefox: Fiks valideringsfeilene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå