Lurifaksen Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Shithead(!): Du er latterlig... Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 00:06, skrev GeeZuZz:Shithead(!): Du er latterlig... Thanx, mate. Det betyr så mye når det kommer fra deg! Tok forresten en titt på siden din http://flash.to/nokia/ ! Så jo ut som du hadde et greit forretningskonsept der ja. LMAO!! [ Denne Melding var redigert av: Shithead på 2002-11-03 00:12 ] Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hey! Dette begynner å bli for dumt, shithead! 1. Du uttaler deg på en post hvor du ikke har peiling, eller det nødvendige gangsyn til å holde deg langt unna. 2. Du uttaler deg skråsikkert om nevrologi, som du i hvert fall ikke har peiling på! ...komme dragende med "det er jo noe alle vet", og "det sier nemlig moren min" for å backe up pisspreik uten snev av sannhet. Nydannelse av synapser som du drister deg til å snakke om, har ingenting med intelligens å gjøre, men du kan gjerne fortsette å håpe. 3. Du uttaler deg om karaktersystemet ved medisinstudiet i Bergen, som du heller ikke har peiling på. Karakterene går fra 1 til 12, hvor 12 er en teoretisk karakter. At dette er over din fatteevne som du selv sier, gjør det vel jævlig tydelig hvem av oss to som er mindre begavet! 4. Istedenfor å forklare hva du skriver, og tydeligvis ikke har skjønt selv, så kommer du med det ultimate unnvikelses-svaret: "Følg mine råd så vil det nok demre med tid og stunder." Ja, de har jo vist seg å være svært godt hold i så langt, shithead! Du har bevist at du gladelig uttaler deg skråsikkert om ting du ikke har peiling på i det hele tatt, og du kan ikke regne med å bli tatt på alvor, eller bli hørt i det hele tatt fra min side. Bare ut fra disse få usle innleggene har du cruiset rett inn på min nyopprettete ignore-liste, gratulerer. Adios, shithead! --- Ignorer alt fra: 1. Shithead ("imebesil"). Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Shithead: Få deg et liv! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei, er det noen som har sett en kjempestor rosa elefant gå forbi her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå