NERV Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei, Oppdaget nylig at prosessorviften hang og slang. Den sorte plastikholderen rundt CPUn hadde brukket undenifra så den kan ikke brukes. Jeg kjøpte en ny vifte, en zelman, men oppdaget da at den sorte plastikholderen stod på hovedkortet, abit sr7, og uten den får jeg ikke festet vifta. Noen tips til hva jeg skal gjøre? Det er vel vanskelig å få tak i deler til hovedkort? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Lever tilbake Zalman kjøleren, og kjøp en Thermaltake Big Typhoon istedet. Behøver ikke den sorte ramma får å feste denne.. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Lever tilbake Zalman kjøleren, og kjøp en Thermaltake Big Typhoon istedet. Behøver ikke den sorte ramma får å feste denne.. 6966027[/snapback] Takk Vet ikke om jeg skal være glad for at det var en løsning eller skamfull for å ikke klare å tenke det ut selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå