Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvordan kommer man inn i Asus Dos Utility. Prøver og skifte BIOS fra 1801 til 1707 og da står det at jeg må flashe Bios i Asus Dos Utility. Noen tips? 7624435[/snapback] Lag en bootbar CD (Caldera DOS) med f.eks. Nero som inneholder "1707.bin" og Asus flash utilty. Lenke til kommentar
t-bird Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Virksom de anbefal 1707 bios på xs 7624318[/snapback] Som hva da? XS? link please. Lenke til kommentar
LessIsMore Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 For de av dere som ikke allerede har oppdaget denne tråden - sjekk opp: http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg har en E6600 som jeg nå kjører på 3.4Ghz stabilt. Får den ikke stabil på 3.6Ghz, mistenker at det er minnet som ikke vil mer, men må jeg stille noe på VFSB kansje? Har VFSB på auto nå Takker for svar.. Endret 6. januar 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
andersmessel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har hatt dette kortet en mnds tid uten det minste lille problem inntil i går. Den nekter å boote. Ikke bip, ikke skjermbilde, ingenting. Har mer info her. Noen som har forslag ? Dette må vel være stedet for best mulig treff. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har hatt dette kortet en mnds tid uten det minste lille problem inntil i går. Den nekter å boote. Ikke bip, ikke skjermbilde, ingenting. Har mer info her.Noen som har forslag ? Dette må vel være stedet for best mulig treff. 7674765[/snapback] Prøv å teste én og én rambrikke. Lenke til kommentar
andersmessel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Prøv å teste én og én rambrikke. 7676318[/snapback] En om gangen i hver av de to slotene jeg nå bruker? Eller prøve begge brikkene i den første sloten? #####FIKSET###### Endret 9. januar 2007 av andersmessel Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har dette hovedkortet og e6600,, Hvorfor kommer det opp i windwos at jeg har diskettstasjon når jeg ikke har det?? samt loading i spill og windwos tar noe lang tid er det normal.. fikk skrudd opp hastigheten til 3,4ghz 7200ram uten problem men da bråket stock vifta mye mere så skrudde ned igjen. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har dette hovedkortet og e6600,, Hvorfor kommer det opp i windwos at jeg har diskettstasjon når jeg ikke har det?? samt loading i spill og windwos tar noe lang tid er det normal.. fikk skrudd opp hastigheten til 3,4ghz 7200ram uten problem men da bråket stock vifta mye mere så skrudde ned igjen. 7680435[/snapback] Du må endre til "Not Installed" i BIOSEN for at floppy ikke skal vises i Windows. Er vell på første siden i BIOS Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har et lite problem til, jeg har montert en ide harddisk i den socketen helt nedert til venstre, men når jeg kopierer filer ifra den ene sata hardisken til ide hd v går det lyn kjapt men ingen av filene fungerer det gjelder også ifra ide til sata. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har en E6600 som jeg nå kjører på 3.4Ghz stabilt. Får den ikke stabil på 3.6Ghz, mistenker at det er minnet som ikke vil mer, men må jeg stille noe på VFSB kansje? Har VFSB på auto nå Takker for svar.. 7655554[/snapback] Ingen som har noen erfaringer angående dette? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har en E6600 som jeg nå kjører på 3.4Ghz stabilt. Får den ikke stabil på 3.6Ghz, mistenker at det er minnet som ikke vil mer, men må jeg stille noe på VFSB kansje? Har VFSB på auto nå Takker for svar.. 7655554[/snapback] Ingen som har noen erfaringer angående dette? 7682878[/snapback] Etter det jeg har lest på XS.org skal man la vfsb stå på auto. Lenke til kommentar
t-bird Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Prøv å teste én og én rambrikke. 7676318[/snapback] En om gangen i hver av de to slotene jeg nå bruker? Eller prøve begge brikkene i den første sloten? #####FIKSET###### 7676755[/snapback] En ting som irriterer meg grenseløst er folk som har et problem som de poster her, og av en eller annen grunn så klarer de å fikse dette som jo er flott, men hva med å også poste HVORDAN dere klarte å fikse problemet det klarer noen ikke å få med! Bare til ettertanke slik at hvis andre får lignende problemer så finnes det en løsning i denne tråden for dem som har P5W DH Deluxe HK......kanskje Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Har nå drevet å fiklet litt fikk 3,5ghz stabil men bråket var litt i meste laget så prøvde 3,2.. har 2,2v på minnet, men hva er det som viser 85C? vcore 1,45 edit boxed kjøler den som fullgte med. Endret 9. januar 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
kinx Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har nå drevet å fiklet litt fikk 3,5ghz stabil men bråket var litt i meste laget så prøvde 3,2..har 2,2v på minnet, men hva er det som viser 85C? vcore 1,45 edit boxed kjøler den som fullgte med. 7685988[/snapback] Max-temp, varierer fra CPU-type til CPU-type Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) jeg har ett problem med windows visual c++. Jeg vet ikke om dette er hk eller hva det er, men har formatert allerede en gang, og har instalert windows på nytt. Msn Messenger fungerer ikke, men internetten funker, på test greia fikk jeg ikke grønn hake på dette: IEs Instilling for frakoblet.... Har også problemer med Opera, rett etter at jeg starter programmet får jeg "Opera Internet Browser has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." error signature: Appname: opera.ece Appver: 9.10.8679.0 Mod Name: Opera.dll Mod er: 9.10.8679.0 og Offset: 000f7ada. Har også dette IDE problemet: har 1stk sata (os på) og 2 stk IDE HD. Oppstatern er DRIT treig, tar sikkert 3-4 minutt etter asus loadinga og mellom windows xp loadinga. har prøvd å slått av "fan" greia i biosn, men ble ikke noe kjappere, vil gjærne ha hjelp med dette og. Får heller ikke til å spille Counter Strike Source eller Day Of Defeat Source. Får denne feil meldingen: (får denne meldingen i source og) Har ikke gjort noe annet enn å instalere drivere. Tror også jeg må ha noe annet problem, tok 33 minutt og extracte ei fil på 5.1gb fra winrar til hard-disken. Endret 10. januar 2007 av Nessi Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har også problem med treg oppstart og loading ,,men scoren i pcmark var god, så skjønner ikke det helt. Oppdater hvis du finner ut av det da. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 har fiksa alle probleme nå, utenatt treig booting. fiksa disse problemene med å instalere directx 9c på nytt (var noe konflikter) Har som sagt 1sata og 2 ide. hvis jeg trekker ut ide'ne starter den kjapt, men med de inne er den treig som bare fy. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 har fiksa alle probleme nå, utenatt treig booting. fiksa disse problemene med å instalere directx 9c på nytt (var noe konflikter) Har som sagt 1sata og 2 ide. hvis jeg trekker ut ide'ne starter den kjapt, men med de inne er den treig som bare fy. 7694782[/snapback] Gå på device manager og følg som jeg har gjort på bildet. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Prøvde dette iceman, men Like treig uansett. Jeg opplever også at begge ide hard diskene er veldig treike i explorer. f-eks å overføre en ting til en annen hd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå