Gå til innhold

Lefdal med 150% finnerlønn, billig Linksys

Anbefalte innlegg

I så fall er Netshops hentelager ikke noe mer enn en utnyttelse av et smutthull. Forbehold: Jeg har ikke sett dette stedet med mine egne øyne enda, men om et par uker skal jeg en tur til tigerstaden, da sjekker jeg det ut.

6963507[/snapback]

Syntes det er rart det du her sier. For meg virker det som at du mener at hvis mann kan bestille på nett på forhånd, mister bedriften sine rettigheter som utsalgssted?

La meg spørre deg enkelt så du forstår min tankegang, og korriger meg gjerne hvis jeg tar feil. Hvis Ikea hadde initiert forhåndsbestilling på nett, ville de da lenger ikke vært butikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde ikke å være vanskelig - jeg spurte bare om det virkelig var dette som definerte et utsalgssted - noe jeg ikke vet helt sikkert, og derfor ville ha svar på. Det er dette vi har spørsmål til, ser du. Tviler også på at det er så lett å finne svar på noe slikt på google.

Uttalelsen min om at det ikke ville holde i retten er basert på at det er primært et sted hvor man henter varer man har bestilt på nett - m.a.o. har handelen allerede funnet sted før man plukker den opp. I praksis nøyaktig det samme som å hente varen på postkontoret. Dette sa jeg da også tydelig tidligere i tråden, og ordet tror understreker at det er, ja, en antagelse. Jeg kan ikke se at jeg har gjort meg skyldig i noe som helst overtramp slik du mer enn antyder.

Så vide jeg forstår er ikke Netshop en nettbutikk, for da SKAL de forholde seg til angrerettloven, noe de ikke ER. Da er det vel ikke så mange andre valg enn utsalgssted igjen.. De er ganske enkelt "uskyldig" til det motsatte er bevist.

At Netshops hentelager ikke forholder seg til angrerettloven, trenger ikke å bety at de gjør rett i det. Jeg venter i spenning på den dagen hvor en kunde bestemmer seg for å ta dette til forbrukertvistutvalget.

Lenke til kommentar

Det var rart de gav deg på denne. Vanligvis pleier Lefdal og Elkjøp å få lagd "egne" versjoner, i alle fall pleier produktene ha forskjellige varenummre fra Lefdal/elkjøp til andre butikker selv om det er det samme. På den måten kan de si at det ikke er samme produkt, selv om det er det. Det er forskjel på 0285R6B og 0285R6B1 selv om det i utgangspunktet er samme produkt.

Lenke til kommentar

Det du prater om her er ikke korrekt informasjon for hverken elkjøp eller lefdal..:). For at elkjøp skal matche pris så trenger det bare være tilsvarende produkt med samme spesifikasjoner, er det minimal forskjell i produktnavn men samme produkt så er det ingen hindring.

Samme for lefdals finnerlønn.

Vanligvis for deg er altså ikke rett

EDIT: Slettet 2 innlegg som fortsetter diskusjon rundt netshop oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...