Gå til innhold

harddisk på 360 er det noe vits?

QBab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Demoer

- Xbox Live Arcade

- Trailere

- Addons til diverse spill (eks de to ekstra episodene man kan laste ned til GTA IV når det kommer)

- Temaer

- Musikk

Visst dette ikke er noe du har behov for så kan du sikkert klare deg fint uten HD.

Husk at du kommer til å trenge et lagringsmedium for savegames.

Personlig er min HD stappfull hele tiden, og jeg ønsker meg en mye, mye større disk. Med så mye snacks i vente så mener jeg at du går glipp av mye snadder ved å begrense deg til 64 MB.

Lenke til kommentar
da 360 må laste ned en patch til hvert enkelt av dine gamle xbox-spill, må du ha en disk å lagre disse på. altså ingen HD, ingen gamle spill

6963219[/snapback]

Må vel ha hard disk for patching av X360 spill også?

6964016[/snapback]

Lagres ikke det i selve boksen?

6967843[/snapback]

Skal være satt av plass til sånt på selve konsollen, ja... Mener jeg i alle fall å huske :hmm:

Lenke til kommentar
At de solgte Core i norge finner jeg som tull. Fordi Premium er et must. Og en harddisk er bare en særdeles stor fordel. Det å kunne laste ned demoer, og prøve spillet før du kjøper det er en bra deal.

Birger :)

6969146[/snapback]

Nåååå. :hmm: Noen folk kjøper spillkonsollen for å bare spille nå og da, og da er man vel ikke villig til å betale for noe man egentlig synes er unødvendig. Eller hva?

Lenke til kommentar
Nei, men ved produsjon av forskjellige systemer. Så vil kostnadene være høyrere, enn å kjøre en bestemt produktlinje. Og vil tro faktiskt de fleste kjøper seg harddisk etter en stund. (Dette gjaldt Core brukerne.)

6969780[/snapback]

Allerede nå er Xbox live brukere nede i 60%. For ikke lenge siden var den 80-90%. Så det er altså 40% nå som aldri har vært online med sin 360. Og dette vil bare øke. Disse har derfor så godt som ingen bruk for Premium maskinen.

Virker som folk her ikke skjønner at folk flest kjøper en konsoll så de kan spille Fifa med kompiser. Online og slikt på en konsoll er fremmed og muligens uinteressant for den store massen.

Er vel mest menn på 20år+ som holder på med slikt.

Core får man ned til 1500kr mange steder. 1700kr med minnekort og man har alt mange trenger. Det er ganske stor forskjell fra 2990 som premium koster som regel.

Lenke til kommentar
Nei, men ved produsjon av forskjellige systemer. Så vil kostnadene være høyrere, enn å kjøre en bestemt produktlinje. Og vil tro faktiskt de fleste kjøper seg harddisk etter en stund. (Dette gjaldt Core brukerne.)

6969780[/snapback]

Allerede nå er Xbox live brukere nede i 60%. For ikke lenge siden var den 80-90%.

6970548[/snapback]

Makan til tull

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...