J4||4m4n Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg har et sinnsykt irriterende problem.... Jeg skal kjøre et eggdrop fra PC-en min, og da må jeg kunne dcc'e for å kommunisere med boten. Nylig satte jeg opp en server hvor denne boten skulle kjøres fra, og da måtte jeg jo også dele inet'en gjennom denne PC-en for at den skulle ligge på konstant. Men når jeg skulle dcc'e til boten min, fikk jeg ingen tilbakemelding. Og etter en stund, "ping timeout". Så fikk jeg vite at jeg ikke kan dcc'e fra en klient, uten noe som heter: "port forwarding". Dette finner jeg ikke ut av hvordan jeg kan fikse.... På forhånd, takk... Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Prøv /ctcp botnick CHAT . Så sender botten en chat request til deg :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
J4||4m4n Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 hjertlig! funker som bare det! men fortsatt, hadde vært fint å kunne sende filer over dcc... :smile: men et problem løst! takk Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hei! Ja /ctcp botnick CHAT funksjonen fungerer fint for å få kontakt med boten :wink: Har brukt den funksjonen heilt sidan eg satt opp min første eggdrop :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå