nabbskall Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei, har en laptop som skal skrotes, men har en socket 754 athlon mobile processor i seg, jeg lurte på om det er mulig å bruke den i en stasjonær pc? ødlegger jeg noe om jeg prøver? takker for svar =) Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bare hovedkortet gjenkjenner den går det fint, så det er lurt å flashe inn siste BIOS før du prøver. Ingenting vil blii ødelagt hvis prosessoren ikke er kompatibel. Det er mange som bruker for eksempel Turion og Newark-kjerner på desktop, og sistenevnte er trolig regnet for å være de beste overklokkerne. Mobile-versjonene har ikke varmespreder, derfor er det ikke sikkert at kjøleren passer. Du må også være forsiktig når du monterer kjøleren. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vet du eksakt hva denne prosessoren heter, og evt. varmeeffekten? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Vet du eksakt hva denne prosessoren heter, og evt. varmeeffekten? 6964536[/snapback] nei ikke akkurat xD er en 1,6 ghz 3000+ den er ganske så kjølig Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 åja, står athlon 64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå