Luc1fer- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 For å gjøre en lang historie kort, så begynte det med at jeg hadde tenkt meg et nytt lydsystem til pc'n min. Som oftest handler jeg enten på komplett eller netshop, men har opplevd at komplett har god service på handler, så da er de favoritten. Delene jeg skulle ha var: Creative X-FI ExtremeMusic: 995,- hos begge. Logitech Z-5500: 2595,- hos netshop, 2945,- hos komplett.. Siden jeg bor ganske nærme begge bedriftene, så velger jeg og hente varene på lageret: Komplett: 69,- i gebyr Netshop: gratis Synes dette da var et ganske enkelt valg, da en handel hos netshop var nesten 500 kr billigere, men jeg tenkte at jeg kan jo gjøre et forsøk.S Sendte en mail til komplett, hvor jeg spurte hvorfor det kunne være så stor prisforskjell, og om de kunne gi meg noen god grunn til å handle der med den forskjellen. Fortalte også at jeg pleide å handle hos de, fordi de alltid har gitt meg god service. Så... 15 minutter seinere fikk jeg svar: Du skal få de delene til 3540,- uten gebyr for henting. De presset altså prisen under netshop, kun for å ha fornøyde kunder.. De neste 2 timene, hadde vi litt mailing frem og tilbake, og jeg kan vedde på at jeg fikk 8 svar på mail, i løpet av 2 timer. Har også fått 2 svar siden kl 9 i dag! Så nå blir det nytt annlegg på meg Dette kaller jeg FANTASTISK SERVICE! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 God service det der. I kontrast så spurte jeg netshop om det samme i forhold til shg.no ang. noen rambrikker + div krimskrams. Mine rambrikker kostet 30% mer hos netshop enn hos shg. Sende de en mail der jeg spurte om grunnlaget, fikk bare en halvsur mail tilbake hvor de bablet om at de valgte å ha varene på lager mens shg tydligvis kjøpte inn når noen la inn en bestilling, derfor tok de så mye mer pr brikke Er fast netshop kunde, men denne gangen sviktet jeg dem glatt Lenke til kommentar
mkon Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Komplett gjør alt riktig der, de gjør en fornøyd kunde som forteller til mange andre. SOm igjen da vil handle på komplett. Dette gjør de jo penger på så reklamen er god Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jepp, Komplett har blitt ekstremt raske på svar per mail. Sendte en del mailer i dag, og fikk svar på alle innen 2 minutter. Imponerende! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg er virkelig overrasket over servicenivået til tider, det vil si i positiv favør Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har stort sett bare gode erfaringer med komplett jeg også, til og med raske på RMA . Tror jammen jeg skal sende en liten mail til komplett og spørre om de kan matche prisen på et kabinett. Jeg har fått avslag i prisen fra netshop før(dog ikke mye), men jeg tror de bare gjør det hvis det er en vare de selger lite av. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Vel, jeg sendte de en mail om redusert pris, og mindre enn en time etterpå fikk jeg svar om at de selvsagt kunne matche konkurrentenes pris. Så jeg får stacker kabinettet til 1150kr, da sparer jeg i hvert fall 150kr Må si at komplett virkelig begynner å komme seg igjen, i hvert fall hva gjelder kundeservice. Endret 2. oktober 2006 av sablabra Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette var utrolig bra gjort av Komplett. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fantastisk gjort av Komplett!! Har bare posivtive ting å si om dem selv!! Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hmm.. bestilte ram fra komplett på lørdag, har enda ikke fått sporings nummer på mail, kan det hende at de ikke har sendt den enda?! Ellers så har alle gangene jeg har bestilt av dem vært kjempe bra... har alldri bestilt fra noen andre netbutikker enda heller da men men, pleier å være kjempe fornøyd Endret 2. oktober 2006 av Embrace Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Eneste ulempen med Komplett er at de ikke fører OCZ eller DFI. Men ellers finner jeg de som en veldig seriøs bedrift. Godt å høre du ble fornøyd Birger Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg må berømme komplett også.. Bestilte vifte fra de på forrige lørdag, dem pakket den og noe annet på søndag.. Ringte dem så på mandag i håp om å få med Artic silver på ordren, men de beklaget, men de kunne ikke gjøre noe med bestillingen. Men de sendte meg artic silver gratis, synes det var kjempebra service.. Jeg holder meg til komplett så lenge dem vil ha meg der, aldri hatt noe problem med dem. Netshop derimot har aldri gitt meg noe ekstra service, bare problemer og ekstrakostnader. Ringte inn en bestilling på cpu for å forsikre meg om at dem hadde den inne, joda det kunne fyren garantere. Neste dag får jeg vite at den ikke var inne og at dem ikke visste når den kom inn. Kjempegreier, 2 dager kastet bort. Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette er virkelig bra, bra at en så stor nettbutikk som komplett faktisk gidder og bry seg litt igjen. Dette fører til mer konkuranse og bedre priser for oss forbrukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå