Gå til innhold

Ros til Komplett, Bra service!

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort, så begynte det med at jeg hadde tenkt meg et nytt lydsystem til pc'n min.

Som oftest handler jeg enten på komplett eller netshop, men har opplevd at komplett har god service på handler, så da er de favoritten.

Delene jeg skulle ha var:

Creative X-FI ExtremeMusic: 995,- hos begge.

Logitech Z-5500: 2595,- hos netshop, 2945,- hos komplett..

Siden jeg bor ganske nærme begge bedriftene, så velger jeg og hente varene på lageret:

Komplett: 69,- i gebyr

Netshop: gratis

Synes dette da var et ganske enkelt valg, da en handel hos netshop var nesten 500 kr billigere, men jeg tenkte at jeg kan jo gjøre et forsøk.S

Sendte en mail til komplett, hvor jeg spurte hvorfor det kunne være så stor prisforskjell, og om de kunne gi meg noen god grunn til å handle der med den forskjellen.

Fortalte også at jeg pleide å handle hos de, fordi de alltid har gitt meg god service.

Så... 15 minutter seinere fikk jeg svar:

Du skal få de delene til 3540,- uten gebyr for henting.

De presset altså prisen under netshop, kun for å ha fornøyde kunder..

De neste 2 timene, hadde vi litt mailing frem og tilbake, og jeg kan vedde på at jeg fikk 8 svar på mail, i løpet av 2 timer. Har også fått 2 svar siden kl 9 i dag!

Så nå blir det nytt annlegg på meg ;)

Dette kaller jeg FANTASTISK SERVICE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God service det der.

I kontrast så spurte jeg netshop om det samme i forhold til shg.no ang. noen rambrikker + div krimskrams.

Mine rambrikker kostet 30% mer hos netshop enn hos shg. Sende de en mail der jeg spurte om grunnlaget, fikk bare en halvsur mail tilbake hvor de bablet om at de valgte å ha varene på lager mens shg tydligvis kjøpte inn når noen la inn en bestilling, derfor tok de så mye mer pr brikke :roll:

Er fast netshop kunde, men denne gangen sviktet jeg dem glatt :)

Lenke til kommentar

Har stort sett bare gode erfaringer med komplett jeg også, til og med raske på RMA :) . Tror jammen jeg skal sende en liten mail til komplett og spørre om de kan matche prisen på et kabinett. Jeg har fått avslag i prisen fra netshop før(dog ikke mye), men jeg tror de bare gjør det hvis det er en vare de selger lite av.

Lenke til kommentar

Vel, jeg sendte de en mail om redusert pris, og mindre enn en time etterpå fikk jeg svar om at de selvsagt kunne matche konkurrentenes pris. Så jeg får stacker kabinettet til 1150kr, da sparer jeg i hvert fall 150kr :)

Må si at komplett virkelig begynner å komme seg igjen, i hvert fall hva gjelder kundeservice.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Hmm.. bestilte ram fra komplett på lørdag, har enda ikke fått sporings nummer på mail, kan det hende at de ikke har sendt den enda?!

Ellers så har alle gangene jeg har bestilt av dem vært kjempe bra... har alldri bestilt fra noen andre netbutikker enda heller da :p men men, pleier å være kjempe fornøyd :D

Endret av Embrace
Lenke til kommentar

Jeg må berømme komplett også.. Bestilte vifte fra de på forrige lørdag, dem pakket den og noe annet på søndag.. Ringte dem så på mandag i håp om å få med Artic silver på ordren, men de beklaget, men de kunne ikke gjøre noe med bestillingen. Men de sendte meg artic silver gratis, synes det var kjempebra service..

Jeg holder meg til komplett så lenge dem vil ha meg der, aldri hatt noe problem med dem. Netshop derimot har aldri gitt meg noe ekstra service, bare problemer og ekstrakostnader. Ringte inn en bestilling på cpu for å forsikre meg om at dem hadde den inne, joda det kunne fyren garantere. Neste dag får jeg vite at den ikke var inne og at dem ikke visste når den kom inn. Kjempegreier, 2 dager kastet bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...