Gå til innhold

hiper 580w, vifte stopper ikke..

Anbefalte innlegg

Hei, byttet ut psu på min nye maskin, fra apevia 500w til hiper 580w, men når jeg slår av datamaskinen fortsetter psu'en å gå, blir ikke stille før jeg drar ut ledningen.. (jada jeg vet at noen psu'er går 5 min etter at datamaskinen er skrudd av) men hiper'n stoppet heller ikke over natten, den bare går, er dette normalt da?? noen som har tips for å få stoppa dette? :mad: den er ikke stillegående heller..

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei skjønner ikke helt at dette skal være en stillegående strømforsyning jeg heller :hmm: etter at jeg satte inn kjøler på mitt 7900 gt merker jeg at den faktisk bråker noe jævlig.mener også bestemt at den bråker mer jo flere kabler du putter i den?samtidig var det vel ikke så lurt av meg å kjøpe et aluminiumskabinett heller,slipper ut mye lyd :no:

Lenke til kommentar

Høres ut som om det er noe feil med PSU'en din. Har selv satt inn en slik i PC'en til min kjære, og den fortsetter å blåse luft noen minutter etter at maskinen er slått av - slik den skal.

Ville bedt om å få en ny, da jeg synes denne strømforsyningen er bra. Evt. kan du jo benytte angreretten (dersom det ikke har gått 14 dager ennå, da) og kjøpe en MIST.

Lenke til kommentar
Høres ut som om det er noe feil med PSU'en din. Har selv satt inn en slik i PC'en til min kjære, og den fortsetter å blåse luft noen minutter etter at maskinen er slått av - slik den skal.

Ville bedt om å få en ny, da jeg synes denne strømforsyningen er bra. Evt. kan du jo benytte angreretten (dersom det ikke har gått 14 dager ennå, da) og kjøpe en MIST.

6967423[/snapback]

ok! takk for svar ;) men problemet er at jeg byttet med en kompis :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...