Gå til innhold

"Over the vulcano" kritikk ønskes !

olar0701

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så "frekk" at jeg bumper denne. Siden ingen har gitt feedback, antar jeg at bildet ikke er så veeeeldig spennende. Hva er galt med det ? For mørkt, unaturlig, kjedelig eller noe helt annet.

Har vært så heldig å få mange tilbakemeldinger på tidligere bilder, men 0 her.

Så slip kniven og fyr løs :roll:

Lenke til kommentar

Syns at bildet er for mørkt som du påpeker selv. Lite kontraster, som i og for seg ikke gjør så mye, bare bildet er spennende å se på, noe som jeg syns ditt bilde ikke er. Grått og svart dominerer så til de grader. I tillegg er flyet for smått og blir dermed adskilt fra det du forsøker å fremheve (noe som etter min mening er uklart).

Lenke til kommentar
Syns at bildet er for mørkt som du påpeker selv. Lite kontraster, som i og for seg ikke gjør så mye, bare bildet er spennende å se på, noe som jeg syns ditt bilde ikke er. Grått og svart dominerer så til de grader. I tillegg er flyet for smått og blir dermed adskilt fra det du forsøker å fremheve (noe som etter min mening er uklart).

6966992[/snapback]

Du har nok truffet spikeren på hodet, her ja. Det er vel nettopp mangelen på motiv som er bildets største svakhet.

Lenke til kommentar
Tja, egentlig et litt artig bilde! Nesten så en kan forestille seg at det er kraftig brann under der, med svart røyk som stiger opp. Om det er pasasjerflyet som har sluppet en bombe er kanskje litt tvilsomt, men... ;)

6967874[/snapback]

He, he, flott med et snev av positiv tilbakemelding og. Den opprinnelige tanken min var å prøve å vise en truende avgrunn - mørk, dyster - samt samtidig å vise hvor små, sårbare og gjerne ubetydelige, vi egentlig er, (ref det lille flyet)

Ups, ble visst litt dyp nå :)

Lenke til kommentar
pent bilde, men jeg synes flyet trekker ned...skulle likt å se ett uten...det forstyrrer... :)

6993748[/snapback]

Bildet hadde sikkert fungert uten flyet, men synes personlig at det gir "det lille ekstra"

Noe må jo være i fokus, og da er flyet et ypperlig motiv. inv_biggrin.gif

Enig i det, flyet kunne nok vært større og klarere, men med et 100 mm objektiv og 1/20 s i lukkertid var det alt jeg greide..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...