dostojevski Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) http://www.start.no/tegneserier/m/?1159480800 Pleier å ta de fleste av Mr. Eriksens referanser tror jeg, men dette gikk litt over hodet på meg. Hva er greia her? Gulars? Den stadig tilbakevendende gummihøna? Rømmegrøttraumer? Eller har Madammen bare forspist seg på vafler? Endret 29. september 2006 av dostojevski Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hehe.. Skjønte jeg ikke helt.. Var vrien Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Gulars var en grusom bergenserfugl på barnetv før i tia. "Marriannæ, kor e diadeeeeemet?" Lenke til kommentar
Deus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 eggeskalrømme = eg skal rømme et uttak fra gullars Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hihi, gode gamle minner fra barnetv ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg hater det når jeg ikke skjønner M. Å bli outsmarted av en tegneserie er ille. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ahh... Da var jeg ikke HELT på bærtur likevel da jo. Den med eggeskal og rømme hadde jeg ikke inne, så takk for tipset! (PS - Gjettekonkuranse: Noen som husker hvem som spiller rørlegger i den ene Gularsepisoden? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå