int20h Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Lenovo og IBM er nødt til å kalle tilbake en halv million batterier som følge av trusselen for overoppheting. Les mer Lenke til kommentar
daffodiL Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvor mye skal til før Sony begynner å slite økonomisk, mon tro? Millioner av batterier bør da riste litt i budsjettet. I tillegg til at framtidig salg kan synke som følge av dårlig tillit... Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvor mye skal til før Sony begynner å slite økonomisk, mon tro? Millioner av batterier bør da riste litt i budsjettet. I tillegg til at framtidig salg kan synke som følge av dårlig tillit... 6963041[/snapback] Jaja... Mitt batteri skal tilbakekalles. Bedre å være sikker i alle fall. Et lite poeng. Nettside løsningen deres virker ikke helt, da det ikke kommer opp noe tekst om det skal tilbake eller ikke (verken i IE eller i FireFox, måtte laste ned et lite program.) Last ned programmet, er vel oppfordringen... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vel.. Minidisc, MP3-spillere uten MP3-støtte, millioner (!) av batterier som tilbakekalles. Hva blir det neste fra Sony? De er jo store som bare det, og faller ikke så lett i bakken, men jeg kan ikke komme på så mange innovative salgssuksesser fra Sony annet enn Playstation. Lenke til kommentar
elzapp Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ingen av mine to batterier til x60s er blant disse, på tross av at begge har dødd fullstendig på godt under ett år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå