ms_le Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Idag klikka min ipod nano 4 GB helt. Jeg har oppdatert den igår med musikk og bilder. Da jeg koblet den fra uten å matte den ut først ble skjermbildet stående helt det samme siden igår. Noen som har noe tips til hvordan man kan få liv igjen på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Idag klikka min ipod nano 4 GB helt. Jeg har oppdatert den igår med musikk og bilder. Da jeg koblet den fra uten å matte den ut først ble skjermbildet stående helt det samme siden igår. Noen som har noe tips til hvordan man kan få liv igjen på den 6962687[/snapback] Du burde ikke bare ha dratt den ut i første omgang ^^ Vet om mange som gjør slik og ikke tror det er farlig, men plutselig kan det skje noe og da er det ikke sikkert du får liv i den igjen. Prøvd å resette/tatt ut batteri? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Herlig tittel... -- Restart: Menu + Select i 6 skunder Prøv først å restarte den. Hvis det ikke går kan du kjøre et par tester ved å holde inn Rewind + Select rett etter restart. Prøv også å sette den inn i Disk Mode (Play + Select etter restart). Prøv også mens den er plugget i PC'en og når den ikke er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå