Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Har kommet nok av ideer i tråden her, og blant disse er også ideer som "ikke bruk en template som ikke er beregnet på en slik massiv side som kommer til å inneholde masse innhold" så til de grader gyldige. Orsus har kommet med masse lenker, for øvrig. Ser du ikke argumentet? Man må tenke annerledes når man skal lage store sider, enn når man skal lage mindre firmasider eller personlige sider. Greit nok, du har allerede laget musikksmaken, og den er mye bedre enn filmsmaken, men også veletablert. Du burde allerede ha noen ideer om hvordan man lager en slik side. Det du viser her i tråden gjenspeiler i de aller flestes mening ikke det. Hva vil du vi skal gjøre? Applaudere en side vi ikke har noe tro på? Mate ideer inn i hodet på deg? Det er du som først og fremst brenner for å få i stand en slik side, det er du som vet hvordan du vil ha det, og til slutt; Det er du som slår deg til ro med å bruke en ettermiddag/kveld på å utarbeide en layout/design for en side av dette kaliberet. Hvis ikke, si da i hvert fall ikke ting som "designet er endelig på plass" eller "Nå er rammen lagt". Dette får det til å virke som om du ikke vil bruke noe særlig mer enn en ettermiddag - hvorfor skal vi orke å komme med masse ideer når det virker som om du allerede har bestemt deg? Jeg kom for øvrig med flere ideer og innspill i innlegget mitt tidlig på forrige side, er du uenig eller har andre meninger - ja så kom med dem da! Edit: Flyten i tråden er litt som dette: Kritikk og innspill/ideer? Svar 1 Svar 2 *Komme med et helt nytt utkast, ignorere svar fordi det forrige utkastet ikke falt i smak* Kritikk og innspill/ideer på dette designet jeg jobba med? Svar 1 Svar 2 Osv. Endret 6. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ber ikke om applaus, jeg ber ikke om slakt. Jeg er ute etter inspirasjon, og det er mange gode innlegg i tråden her. Du poster også gode innlegg. Det jeg ikke liker, er en tone noen kjører her... Kan ikke sette fingeren på hva det er, men du hadde kanskje skjønt det hvis noen snakket slik til deg. Ja, jeg vet man skal være ydmyk, men det får være grenser. Når det kommer påstander om at jeg har snakket usant og at jeg ikke har jobbet så mye med designet som jeg sier, så oppfattes det ikke positivt fra min side. Jeg foretrekker at folk snakker med hverandre, og ikke ned på hverandre. Nå er jeg ikke ute etter en diskusjon her, så la oss la det ligge. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Nå er jeg ikke ute etter en diskusjon her, så la oss la det ligge.Greit at du ikke vil ha videre diskusjon om dette, men jeg må kommentere en ting som jeg syns er relevant når det kommer til å få denne siden lagd, lagt ut på nett, proppa med innhold osv. - ja, rett og slett det å få sida opp på beina. Du skriver følgende; (...) at jeg ikke har jobbet så mye med designet som jeg sier, så oppfattes det ikke positivt fra min side. Jeg foretrekker at folk snakker med hverandre, og ikke ned på hverandre.Det kan fra min side ikke understrekes nok hvordan det å lage et design/layout bør betraktes som en alltid pågående prosess som ikke blir ferdig. Her tror jeg du planter snubletråder for deg selv. Det virker ikke som du vil ta noen av tilbakemeldingene til etterretning. Vi har sett tre (?) forskjellige design på fire sider, istedenfor et design som utvikler seg. Igjen, dette sier jeg ikke for å rakke ned på deg, men fordi det er slik tråden framstår. All respekt for at du prøver igjen og igjen, men hva med å heller prøve å videreutvikle fra utgangspunktet? Negative tilbakemeldinger på et design betyr ikke "begynn fra scratch, bitch!". Noen foreslo også at du skulle sette deg ned med penn og papir og skissere opp sidene - har du prøvd dette? Bare prøver å uttrykke hva jeg tror kanskje er med på å bremse dette prosjektet en god del... Endret 6. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg endrer på farger og grafikk for å komme frem til det jeg vil ha. Ikke for å imponere noen. Hvordan skal jeg formulere dette...hmm... Jeg tror dere på denne forumdelen er så vant med folk som poster tråder for å høste skryt av sidene sine, at det er lett å fokusere på ting som ikke ser bra ut for å ikke tilfredstille trådsarter. Men jeg har en annen agenda med denne tråden enn å høste skryt. Dog føler jeg at dere svarer meg som om jeg egentlig er ute etter skryt. Det er mulig jeg har uttrykket meg for dårlig, og at det kan misforstås. Endret 6. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kanskje jeg har vært for krass, men jeg regner deg som såpass profesjonell at jeg ikke bruker en like myk tone, som for eksempel en nystarter innen denne bransjen. Jeg syns at konseptet du tenker på, altså noe á la musikksmaken med film. Det som ikke passer med bildet ditt, er utformingen av siden, ikke koden, ikke formålet - bare utseendet. Så om du jobber med det, så vil du nok høste mange brukere. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Utseendet er en skikkelig utfordring ja. Slik ser det ut nå. Trenger litt tips om utformingen av, innenfor designets rammer, forsiden. Hva bør puttes hvor? Som "siste norske", mest populære fra USA osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå