Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppgradering til Trådløst Nettverk

Anbefalte innlegg

Føler at det gamle lednings systemet blir litt utdatert nå så må ha et kraftig trådløst nettverk oppsett, noen som vet om noe som har rask respons tid og meget kraftig signal? Helst i 2000 kroners klassen eller under, har 4 pc'er koblet på nettverket. Hadde også satt pris på om noen kunne fortelle om jeg vil merke noen forskjell på spill som krever rask respons tid. Mvh :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv er jeg av de som er av den oppfatningen at wlan ikke fungerer til spill så jeg vil si at du ikke vil se no forskjell på dette.

Jeg sier dette på grunnlag at wlan ikke har en konstant tilkobling slik som vanlig lan har.

Siden du går fra lan-wlan oppsett hjemme hos deg vil du nok merke forskjell. dessverre tror jeg forskjellen vil være av den negative sorten.

Jeg har et lan/wlan oppsett her også. LAN til alle stasjonære pc'r. wlan til bærbare

Lenke til kommentar

WLAN er noe drit egentlig, ustabilt i forhold til kabel og lav overføringshastighet. Jeg bruker kun wlan for å bevege meg fritt rundt hjemme og surfe med laptop. Når jeg skal overføre filer, streame filmer eller spille så er det inn med kabelen med en gang. WLAN som eneste nettverksløsning vil jeg ikke anbefale. Legg kabler og bruk wlan på laptopene :p

Lenke til kommentar

Har Trådløst på laptoper hjemme. Har en linksys wrt54g som er kraftig og takler mange datamaskiner uten at signal og styrke blir svakere av den grunn.

Har ikke noe mer latency på spill, surfing og nedlastninger på det, selv med under halvt i signalstyrke. Overføring mellom dataer er dog tregere enn med gigabit nettverk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...