hean Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Skal prøve å lære meg å spille piano og savner ett forum der vi kan spørre andre om hjelp. Fint om dere kunne opprette en ny kategori for de som vil lære å spille ett instrument, notelære, osv. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Flytter denne til tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Takk for forslaget. Vi har allerede en plass i forumet som passer fint til folk som spiller instrumenter, skal lære seg å spille osv. Det er følgende kateogori: Forum > Kultur > Musikk > Musikkskaping Der finner man f.eks gitartråden, trommetråden og flere andre. Hver av trådene har en fin miks av alt fra nybegynnere til erfarne musikere. Erfaringer, tips, noter, kjøperåd, triks osv utvelskes på alle nivåer. Jeg vil oppfordre deg til å starte en pianotråd der og en notetråd. Om du oppdaterer første innlegg med de viktigste tipsene som kommer inn for å gi en rask oversikt så er det veldig nyttig for de som besøker trådene. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Skal prøve å lære meg å spille piano og savner ett forum der vi kan spørre andre om hjelp. Fint om dere kunne opprette en ny kategori for de som vil lære å spille ett instrument, notelære, osv. 6962449[/snapback] Jeg har spillt piano i en del år nå (Spilte vel klassisk piano fra jeg var 8 til jeg ble 15 eller noe slikt). I de senere år har jeg gått over til pop-rock og slik musikk. Kan noe musikkteori etter disse årene så om du lurer på noe er det bare å spørre. Ellers skal det nevnes at jeg er rimelig dårlig på besifring, og det er en av de mange ting jeg ønsker å llære meg framover. Hvilken stilart ønsker du å lære deg forresten? Nevn gjerne noen artister du liker! Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Skal prøve å lære meg å spille piano og savner ett forum der vi kan spørre andre om hjelp. Fint om dere kunne opprette en ny kategori for de som vil lære å spille ett instrument, notelære, osv. 6962449[/snapback] Jeg har spillt piano i en del år nå (Spilte vel klassisk piano fra jeg var 8 til jeg ble 15 eller noe slikt). I de senere år har jeg gått over til pop-rock og slik musikk. Kan noe musikkteori etter disse årene så om du lurer på noe er det bare å spørre. Ellers skal det nevnes at jeg er rimelig dårlig på besifring, og det er en av de mange ting jeg ønsker å llære meg framover. Hvilken stilart ønsker du å lære deg forresten? Nevn gjerne noen artister du liker! 6967656[/snapback] Tusen takk for tilbud og beklager sent svar men denne tråden har visst blitt litt glemt. Husket på da jeg så en annen pianotråd der du heldigvis er aktiv så jeg tror vi fortsetter der. Mvh Håvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg