Cucum(r) Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Når bildet vart teken tenkte eg dessverre ikkje på at det muligens kunne blitt eit bra HDR-bilete, så eg hadde ikkje bracketing på. Eg prøvde likevel å lage tre forskjellige versjoner av biletet med forskjellig eksponering i Photoshop, og Photomatrix jobba då vidare. Dette er første gong eg eigentleg har testa ut Photomatrix, så kor vellukka det vart veit eg ikkje. Kva syns dykk? Endret 29. september 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
roffern Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Når bildet vart teken tenkte eg dessverre ikkje på at det muligens kunne blitt eit bra HDR-bilete, så eg hadde ikkje bracketing på. Eg prøvde likevel å lage tre forskjellige versjoner av biletet med forskjellig eksponering i Photoshop, og Photomatrix jobba då vidare. Dette er første gong eg eigentleg har testa ut Photomatrix, så kor vellukka det vart veit eg ikkje. Kva syns dykk? 6962411[/snapback] Flotte farger , men ikke så veldig mye å feste blikke på utover det. Så bilde i seg selv er jo litt "kjedelig" - men det var nå første og fremst at du hadde "fått til" HDR-bilde du ønsket å få frem? Kunne vært litt kult om du la ut original fila så vi kunne se forskjellen før og etter. .roffern Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vil og se original-fila. Fine farger, men mangler noe å sette blikket på. Et motiv hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå