rvenes Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Den er jo mildt sagt på bærtur.... søker etter outlook... og kva gir den meg? jau, webcafen... https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...lite=%2Boutlook At ikkje denne er fixa på så mange år er snart ein skandale. Om eg søker på feil måte, så sei ifrå... trur det er mange som slit med denne jalla søkemotorn. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 100 % enig, søkemotoren på forumet stinker! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Forstår egentlig ikke problemet, du har valgt å søke etter outlook og vise resultatet som tråder, da får du frem de trådene som har poster hvor outlook er nevnt, det er jo 100% rett det. Hvis du tar å velger at du skal vise resulatet som poster derimot så får du opp akkurat de postene, veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vel, spør du meg fungerer søkefunksjonen veldig bra, om man blir klar over funksjonene som finnes i den, er det ganske genialt. Det er enkelte ting som kunne blitt utbedret som er blitt foreslått før, blant annet av meg, men til tross for det fungerer søkemotoren ganske bra og jeg finner som regel hva jeg søker på. La meg i den anledning omgjøre et gammelt ordtak. Det finnes ikke dårlig vær, kun dårlige klær --> Det finnes ikke en dårlig søkemotor, kun brukere som ikke helt vet hvordan den skal brukes riktig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg