nilsso Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hei, jeg har nylig formatert pcen min, og disken min har plutslig begynt A oppf0re seg rart, den viser 125GB istede for 300GB. Er det noen som vet hvorfor eller hvordan man kan fA fikset dette problemet? jeg liker ikke tanken av A ha bare halve disken min, skal pA GB lan i morra sA mA ha disken klar til da har formatert MANGE ganger f0r, dette har aldri skjedd noen gang f0r... takk sA mye alle sammen Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 http://support.microsoft.com/kb/303013/ sjekka den? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 nilsso, hvis du går inn på Forumet, så på Hardware og så på Lagrinsmedier, vil du finne DENNE stickyen blant de øverste trådene. Den omhandler dette "problemet" du har som ikke er noe problem i det hele tatt. Det er ingen ting i veien med disken din. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 takk beklager, er veldig ivrig person Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tråden stenges med henvisning til nevnte sticky (som også ligger i riktig kategori). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg