MindTooth Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sitter på skolen nå Men Skal se den da jeg kommer hjem.. Just can't wait for Gears of War.. Birger Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hmm, motorsaga så moro ut ^^ Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Herlig! Takk for link Fatter ikke hvorfor mod måtte stenge den forrige GOW-tråden vi hadde, men da får de ta konsekvensen ved at haugevis av tråder opprettes. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Herlig! Takk for link Fatter ikke hvorfor mod måtte stenge den forrige GOW-tråden vi hadde, men da får de ta konsekvensen ved at haugevis av tråder opprettes. 6963545[/snapback] Faktisk enig i.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Herlig! Takk for link Fatter ikke hvorfor mod måtte stenge den forrige GOW-tråden vi hadde, men da får de ta konsekvensen ved at haugevis av tråder opprettes. 6963545[/snapback] Faktisk enig i.. 6963557[/snapback] Aldri skjønt det der egentlig hva Mod driver på med. Poster man flere tråder om et spill blir den ene ofte stengt. Lager man kun 1 tråd så blir den også stengt Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Må si at jeg også satt med en rar følelse i kroppen da jeg så at tråden var stengt.. Men men, that's life for you- MOD/GOD Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jge kan ikke skjønne annet enn at dette spillet må bli fryktelig kjedelig etterhvert. Virker som alt man gjør er å gjemme seg bak blokkeringer og så skyte monstre som gjør det samme. Gameplayet for meg ser ekstremt kjedelig ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vel dette for meg virker meir intressant enn å springe rett frem i korridorer med guns all blazing,uten å måtte vere redd for å bruke dekke Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 jepp, bare det ikke blir for ensformig så kan det bli veldig bra Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Spillet ser bra ut, absolutt. Roadie-cam-effekten er meget vellykket. Likevel var det et par ting jeg reagerte på. Synes det ser tåpelig ut når to fiender står på hver sin side av en lyktestolpe og forsøker å skyte på hverandre. Merkelig at ikke Locust-krigeren automatisk løper rundt hindringen for å slakte Marcus. Har lest at andre har kommentert og kristisert nærkampsystemet. Får håpe det ikke er for sent å gjøre noe med dette før utgivelsen. Burde ikke være alt for vanskelig å legge inn et par ekstra AI-rutiner som kan rette opp inntrykket. Historien imponerer ikke. Nok en variant av "menneskeheten truet av grusomme romvesener". Been there, done that. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jge kan ikke skjønne annet enn at dette spillet må bli fryktelig kjedelig etterhvert. Virker som alt man gjør er å gjemme seg bak blokkeringer og så skyte monstre som gjør det samme. Gameplayet for meg ser ekstremt kjedelig ut. 6964019[/snapback] Jeg tenkte akkurat det samme Etter å ha sett en del av dette spillet, virker gameplayet veldig tamt i alle videoene. Tror ikke "Pop and shoot" er noe gøy etter 10 timer. Gledet meg lenge til dette spillet, men det har liksom mistet litt av glansen. Multiplayer kan jo bli en helt annen sak Må teste demoen før jeg bestemmer meg, men begynner å bli skeptisk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 [haha] Trenger ikkje bekymre oss for at det er gøy etter 10 timer, SP varer heller ikkje lengre sier utviklerene. [haha] Men eg holder ein knapp på online delen til dette spillet altså. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Inntrykket vi fikk var likevel nesten overveldende. La oss begynne med det visuelle: Det er ingen spill vi har sett (kanskje med unntak av Alan Wake) som kan måle seg med hva Gears of War har å by på. Ingenting på PlayStation 3, ingenting på Xbox 360. Per i dag, altså, den grafiske kvaliteten vil jo bare øke i årene fremover. Men Gears of War ser så bra ut at det er vanskelig å forklare med ord. Detaljnivået er sjokkerende. Animasjonene ultradetaljerte. Og uten antydning til hakking. Fra itavisen..... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Leste alt som stod på ITAVISEN , snakk om Epic slår med stortromma med Unreal Engine 3.0 . Synes alle våpnene ser kule ut, gleder meg til å teste dem selv . Synes og historien kan være overdrevet, men spill skal ikke vær ultrarealistisk, her er det snakk om fantasihistorier som skjer inne i hodene til spillutviklerer osv. Kult att dem tar me så kule fiender, fy som skumle dem ser ut . Men jeg tror historien er bra med tanke på gameplayet, synes det er for dumt att historie i ett spill skal ha så stor innvirkning på karakteren som spillannmelder gir. For meg er historien bare 20%viktige på dette spillet og for eks Black, noen spill er historien 70%viktige for eks Oblivion Jeg bryr meg ikke om onlinedelen fordi jeg ikke har Goldmembership på Xbox Live, men uansett skal jeg spille enspillerdelen så mye att jeg besvimer . Bare gleder meg til 17.november Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 jaja gutta 1mnd og 18 dager igjen til den er i fanget vårt Skummelt nærme! Lenke til kommentar
nacho Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har nettopp begynt med Enspiller i GRAW igjen, og alle mine bekymringer for at GoW skal være ensformig er borte! Essensen i disse spillene er jo den samme, stop and pop! Selv om den taktiske team delen i GoW antagelig er dårligere, så har det også bedre flyt og dekningssystem enn GRAW. Samt at jeg slipper den ultrapolitiske storyen i GRAW som kjedet meg noe. Gleder meg jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Er jo som CliffyB sier, at den taktikk (followers) bare var en bonusdel lagt til spillet. Birger Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 confirmation that Xbox Live co-op play will be a mode a Friend can jump into at any point of the single-player campaign has nearly sent us over the edge. HURRY UP NOVEMBER! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 OMFG! Hvor lite kult er ikke det da.. Du sitter å laxern i sofaen, og kompisen kommer inn døre.. Hva skjer! Må dere starte på nytt? Neida, geniene i Epic har laget et spill hvor din kompis kan hoppe rett inn Hvor fuckings kult er ikke det da Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå