JohnMerrick Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Skal ikke komme med et konkret ønske, men jeg savner spill som fokuserer mer på mentale utfordinger. Det er ikke det at jeg ikke liker et godt actionspill, men jeg synes det er litt synd at absolutt alt skal være real-time nå, og at de fleste nye spill fokusere på å trykke raskest mulig på knapper. Jeg elsket de turbaserte kampsystemene i spill som f.eks Jagged Alliance 2 og Fall Out, der man kunne sitte og nippe fra et glass rødvin og fundere litt over neste trekk. Lenke til kommentar
snake_kris Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Så du ønsker deg noe lignende "How old is your brain"? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hehe. Kanskje, kanskje ikke... Små brainteasere finnes det forsåvidt mange av, f.eks på internett: http://www.fasco-csc.com/index_e.php http://www.eyezmaze.com/grow/cube/ Jeg nevnte et par eksempler i den forrige posten, Jagged Alliance 2 og Fall Out. Det finnes jo fremdeles en og annen tittel for pc som fokuserer mer på "langsiktig strategi" enn raske reaksjonsevner, f.eks Civilization og Total War seriene. På konsoll er det litt verre... Jeg mener ikke at det er noe galt med hverken FPS eller RTS spill, men noen ganger ønsker jeg å spille noe litt annet og da begynner desverre utvalget å bli litt tynt nå. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Pokemon mmorpg: Utviklerene kunne ha hentet inspirasjon fra de tradisjonelle pokemon-spillene til gameboy/DS. Spillet hadde inneholdt alle kontinentene og monstrene fra de tidligere versjonene. Folk hadde kunnet kjempe, bytte og kanskje lage grupper for å gjennomføre dungeons, konkurranser og oppdrag. Spille kunne selvsagt også ha hatt en solid offlinedel. 6963647[/snapback] Dette er heldigvis under utvikling for Wii: Nintendo have revealed the title Pokémon fans have all been waiting for - the pocket-sized monster's debut on Wii. The title will apparently be an RPG/Adventure game which will support online game-play - no specifics were mentioned, though it seems a safe bet you'll be able to battle each other's monsters over the Wii's Wi-Fi Connection capabilities. Nevertheless, Nintendo have said that using the console's online functions just for battling was too "narrow" a constraint - suggesting more online options to be available (Connect24 compatibility, anyone?). Kilde: revo-europe Lenke til kommentar
snake_kris Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 hmm. Pokémon er litt barnslig syns jeg. Hva med et World of Middle Earth? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Et ordentlig viking-mmorgp.. Pure viking!! Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Et ordentlig viking-mmorgp.. Pure viking!! Birger 6981163[/snapback] Uten noe som helst magi/turn-based eller anna WOW tull. Datidens våpen og stiler på bygninger/skip. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Age of Mythology-viking stil. Savner egentlig det spillet nå ja Birger Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Wizball.. Any platform .. Endret 1. oktober 2006 av Fjodorgrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå