Gå til innhold

Hvilke spill "ønsker" du deg?


snake_kris

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvilke spill "ønsker" du deg til nestegenrasjonskonsollene? Med "ønsker" mener jeg spill som ikke du har hørt skal bli lansert. F.eks:

 

Jeg håper at et Crash Bandicoot-spill kommer til PS3. Crash har alltid vært i fin graffikk (selv på PS1!) så det hadde vært sinnsykt fett å se han i PS3 graffik! Håper også at det kommer et Metal Gear Solid 5!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg håper virkelig det kommer et "Formula 1"-spill til Xbox 360. Har alltid likt de spillene.

 

Edit: Er det forresten noen som vet noe om at det vil komme et F1-spill til 360'n? :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg next-gen spill som fokuserer på gameplay over grafikk.

6962133[/snapback]

 

spoilsport :p

 

JEG ønsker meg nemlig noe som man kan slappe av med, noe som roer meg ned når jeg kommer hjem fra jobb... Hanggliding, seilfly eller dykking eller noe helt sløvt som jeg bare kan sitte og kome til... mmmm... togsimulator kanskje, eller rushtrafikksimulator.

Noe som passer til horisontalstilling i sofaen!

Lenke til kommentar

Jak 4 til PS3 :love:

 

En av de beste spillseriene ever! Synsyk bra spill de har. Men nå blir det nok shippet bort fra noughty dog og da vil det gå samme veien med Jak serien som Crash serien :(

 

Men satser da på at det nye spillet fra Noughty dog vil være bra. Ser jo unektelig kult ut på e3.

 

ellers har vi jo god of war til PS3. High def slauhgter :thumbup:

 

ellers så er det mange spennende spill på vei som fokuserer på historie og gameplay. Alan Wake og assasins creed. Så blir nok fornøyd jeg.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg next-gen spill som fokuserer på gameplay over grafikk.

6962133[/snapback]

 

JEG ønsker meg nemlig noe som man kan slappe av med, noe som roer meg ned når jeg kommer hjem fra jobb... Hanggliding, seilfly eller dykking eller noe helt sløvt som jeg bare kan sitte og kome til... mmmm... togsimulator kanskje, eller rushtrafikksimulator.

Noe som passer til horisontalstilling i sofaen!

6962177[/snapback]

Nintendo kommer med et dykkespill til Wii som heter Forever Blue. Du kan dykke med venner online.

 

Jeg også ønsker meg et lyssabel spill på Wii. Det er et Star Wars spill som er under utvikling. Ingen ord om det ennå. Skal ikke se bort fra at dette vil skje.

Lenke til kommentar

Wii

F-zero: Med onlinefunksjoner og hele pakka.

Next-gen Zelda: Altså et zelda spill som er designet for Wii.

Mario kart online

Pokemon mmorpg: Utviklerene kunne ha hentet inspirasjon fra de tradisjonelle pokemon-spillene til gameboy/DS. Spillet hadde inneholdt alle kontinentene og monstrene fra de tidligere versjonene. Folk hadde kunnet kjempe, bytte og kanskje lage grupper for å gjennomføre dungeons, konkurranser og oppdrag. Spille kunne selvsagt også ha hatt en solid offlinedel.

 

360:

Goldeneye/Perfect dark remake til 360: Dersom Rare hadde klart å bevare magien.

SSX4: Hvis det ikke allerede er under utvikling?

Kotor 3

 

Jeg skal ikke ha meg en ps3 med det første. Venter på "ps3 slim" og en saftig prisreduksjon.

Men Jak 4 kommer til å være på handlelisten når den tid kommer.

 

Jeg venter også på et nytt eternal darkness lignende spill fra Silicon knigths. Det er lov å håpe. :)

 

Ellers er mange av de spillene jeg ellers hadde hatt lyst på allerede under utvikling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...