RoarTT Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Rett og slett. Hvilket kamera er det? Lenke til kommentar
kawak Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vet ikke, men ønsker du et lite bra kamera, ville jeg heller lest tester på små tynne kameraer og funnet ut hvilket som kler deg best. Alle merker har små,tynne kameraer. Finnes sikkert et som er 2-3% mindre enn de andre, men det hadde veid tungt inn hos meg. Ønsker du bare å vite hva som er minst, bør du prate med noen i CIA:). Lenke til kommentar
kawak Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 ....hadde ikke veid tungt inn hos meg:)...mente jeg Lenke til kommentar
RoarTT Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Tingen er at jeg vil ha de i bukselomma og at det ikke bulder så mye ut av lomma. Finnes jo ikke sånne veldig små kamera lengre. Huske Sony hadde et veldig lite ett for noen år tilbake. Endret 2. oktober 2006 av RoarTT Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Grunnen til at det ikke finnes så mange av de tynneste kameraene lenger, er at bildekvaliteten var så dårlig at folk ikke orket å leve med den til fordel for størrelsen. De aller minste hadde også kun digital zoom, som gjorde bildekvaliteten enda dårligere. Du må velge, bildekvalitet eller liten størrelse. De minste er vel Casio S-serien, som får slakt overalt på bildekvalitet... men så er de små også da. Du bør, for bildekvalitetens skyld, ikke velge kamera mindre enn f.eks Canon Ixus 60. Her har du et kamera som faktisk er bittelite i forhold til bildekvaliteten den gir. Lenke til kommentar
RoarTT Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Takk for svar Afseth! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Og IXUS 60 får du for 1999 på Expert denne uka. Løp & kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå