ZenCo Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Dere som bestemmer her, men min mening: Visst vi skal ha det slik, blir det rotete. Det er kanskje bare du og cun eivind, og en til som kommer til å publisere låter fra forskjellige band og album. De fleste kommer nok til å lage to eller tre sanger. Dette er min mening Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ZenCo, hvis du skal ha en sticky må du gjøre en god jobb med å samle inn artister og låter. Det er ikke så vanskelig! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har mekket en sang og den ligger her. Kan den kanskje legges til listen? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Visst det er flere sanger i en tråd, så gjør jeg slik som jeg har gjort med pero_LF sin tråd... Funker det? Og det med album, blir nok litt mye av det gode tror jeg. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Joltaire har jo gitt ut et par album her. Hva skal du gjøre med det? Føre opp alle låtene fra albumene under ham i førsteposten, eller føre opp albumene? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Har et lite forslag her: Istedenfor å ha info, kan jeg ikke bare skrive slik: ZenCo Singler: Coat From The West --- Utgitt: 29. September Chronosphere --- Utgitt: 6. Oktober Albumer: Greatest Hits --- Utgitt: 2. Mai --- Antall sanger: 5 Endret 15. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja, det er lurt. Støttes. Du kan ha låter der en tråd bare handler om én låt og album der tråder handler om album (logisk). Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva med slik som det står ovenfor nå? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ser bra ut, men album heter "album" i flertall, ikke "albumer" Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Ser bra ut, men album heter "album" i flertall, ikke "albumer" 7072307[/snapback] Jaokidoki! Syntest og det hørtes dumt ut! Skal fikse dette i mårra! Skal sitte på forumet nesten hele dagen, så da skal det bli struktur skal du se! :!: Vi snakkes! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 litt fra meg, oppdateres 1-2 ganger i mnd www.myspace.com/reggiebeats Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Beklager folkens! Jeg får gjort det i morgen... Internetten vår har vært kobla ut i to dager nå... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Slekeins! Done, finito and finished! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Pøh, du har såvidt begynt. MANGE låter og artister i kategorien her å føre opp. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Pøh, du har såvidt begynt. MANGE låter og artister i kategorien her å føre opp. 7101555[/snapback] Jeg tenkte mer på oppsettet da men... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du kunne kanskje legge til sjanger eller en liten beskrivelse? Så folk får en liten pekepinn på hva de har lyst til å laste ned. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Helst ikke beskrivelse, men kanskje sjanger ja... Det frister å skrive terningkast, for da er det lett å finne seg gode låter. Men det blir urettferdig, for hvem skulle gjort det? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Terningkast er opp til enhver å bedømme selv. Det kan hende at sjanger blir litt vanskelig å beskrive innimellom, men det er vel det vi får gå for, da. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Når Zenco er mer eller mindre ferdig og har ført opp de fleste låtene, kunne det ikke vert morsomt og satt opp en poll og latt folk stemme på hvilken sang de liker best? I en ny tråd da såklart. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi kan ha månedlige avstemminger, ettersom det (forhåpentligvis) dukker opp nye låter titt og stadig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå