Opticane Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Opticane - Valley Cruiser Gitt ut på Armada Music / Coldharbour Recordings 23. Januar 2006. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Opticane - Valley Cruiser Gitt ut på Armada Music / Coldharbour Recordings 23. Januar 2006. 6988277[/snapback] Visst du vil ha din sang inn, eller hva enn du vil , lag en tråd som inneholder sangen, er linker til den på et annet nettsted... Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Den er ikke gratis å laste ned. Trodde du mente låter som var *gitt ut* på plateselskap jeg. Men den kan kjøpes/høres på www.beatport.com, www.audiojelly.com, www.djdownloads.com, www.juno.co.uk (vinyl og mp3), www.4djsonly.com (vinyl og mp3) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, alle må være gratis å laste ned... Du kan jo bare legge sangen inn i innlegget ditt da. Vi her på forumet kan vel høre gratis? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er kommet forespørsel om å gjøre denne til sticky og jeg ser ikke problemet med det, så ønsket innfris. (Noen som er uenig så send en pm) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Forsåvidt greit med sticky men hvem skal liksom orke å oppdatere posten hele tiden? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det må bli trådstarter. Holdes den ikke oppdatert så blir den bare unstickyfisert Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg kommer til å oppdatere minst annenhver kveld... Endret 3. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja ser da oversiktelig og fint ut det her nå. Bare hold standarden oppe, så er det en genial tråd. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja ser da oversiktelig og fint ut det her nå. Bare hold standarden oppe, så er det en genial tråd. 6995293[/snapback] Takk skal du ha, and WILL DO! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sånn som du har organisert det nå kan ikke én produsent (eller bruker) ha flere band/prosjekter under vingene. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er sant ... det kan du fundere litt på åssen du vil sette opp! Ettersom det blir flere fra samme brukerne her ettervært ... iallefall fra meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel, jeg har jo gitt ham et forslag. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel, jeg har jo gitt ham et forslag. 6995725[/snapback] Ja så det nå ... helt ypperlig det! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er enig idet, har planer for innspilling av to demoer og et par diverse sanger i nær fremtid, og det er fra hvertfall tre forskjellige prosjekter. Så bør deles inn etter cun sitt forslag. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 må de sangene kunne lastes ned de som kommer i denne tråden? ikke streame? jeg bruker myspace til å legge sangene der. tar bort alternativet at folk kan laste det ned men den kan høres så mye en vil Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Okey, sett vi kjører Cun sitt forslag... Da må jeg ha navnet på albumet fra alle. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Sånn! Skal vi ha si det slik? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du må ikke ha med album. Du kan ha med album der det er album med i bildet. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Men no ble jo det ikke sånn som det skulle... Dette var det vi tenkte på: cun Artist: NGW Låt: You can Recognize Trees Album: The Best of NGW Dato utgitt: xxx Info: xxx Artist: Alver Låt: Collapse Album: Manure Dato utgitt: xxx Info: xxx Eyvindr Artist: Hopp i have Låt: 1234 hopp Album: The Best of the sea Dato utgitt: xxx Info: xxx Artist: Jokkatansky Låt: Avfall Album: Oprasjon bortgang Dato utgitt: xxx Info: xxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå