Jernlov Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sortere dem etter dato utgitt er vel bedre syns jeg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sørg for at han som skal oppdatere tråden, faktisk GIDDER å ha det ansvaret over lengre tid da. Ellers så er jeg enig ... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Jernlov:Da skulle jeg likt å visst det da. Jeg skal legge inn en code dere kan skrive når dere vil ha en sang inn... To sekunder! EDIT: Jeg er på forumet daglig, så dere er bare å fyre på! Endret 29. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Sånn! Code lagt inn, rapport om endring av trådnavn sendt, og alle er fornøyd! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan vel endre trådnavn selv? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Rapport om sticky mente jeg! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Må vi sende PM til deg eller skal du også aktivt søke opp tråder selv? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Det skal jeg! Men litt hjelp er lov å få... Jeg skal legge inn alle jeg finner i kveld... Dette blir bra, folkens! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Ja ok ... det her funker vet du! Lettere at vi legger inn nye gamle bidrag her, istedenfor at du skal pløye gamle trådene i dette forumet og legge ut døde linker - noe jeg sjekket at det var nok av istad. Så da kan jeg slenge ut de jeg har bidratt med i egne tråder på forumet her så langt iallefall: Back in the Day [skyMarshall Arts] Dato utgitt:26. september 2006 Produsent: SkyMarshall Info: Another World [skyMarshall Arts] Dato utgitt: 7. september 2006 Produsent: SkyMarshall Info: Equador 2006 [skyMarshall Arts] Dato utgitt: 2. mai 2006 Produsent: SkyMarshall Info: ... sånn! Så du hadde lagt inn ene låta mi, og skrevet info selv. Er det meninga du skal gjøre det, eller skal vi gjøre det selv? I så tilfelle skal jeg redigere og føye til info. Endret 29. september 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Tja, hva synest dere? Funker nå bra visst jeg bare skriver infoen, slik som jeg har gjort nå... Denne tråden blir dritbra! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Få en bra struktur på sakene deres så skal jeg ordne stickyen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan godt skrive info du Zenco for min del, men husk å sett opp alfabetisk etter sangnavn eller artist fra begynnelsen av. Så man lett kan finne frem til noe man leter etter senere når lista blir lang. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Hmm... Jeg tror nok vi skal sortere etter dato. Eller hva sier dere? Slik at de ferske er på toppen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan godt skrive info du Zenco for min del, men husk å sett opp alfabetisk etter sangnavn eller artist fra begynnelsen av. Så man lett kan finne frem til noe man leter etter senere når lista blir lang. 6968200[/snapback] Du fixer biffen du, Sky Lag en mal så det så.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Hmm... Men sangnavn eller? Sortere etter sangnavn, alfabetisk? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Eller sortere etter produsentens navn? Det hadde vel egentlig vært det beste, eller hva? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg stemmer for produsentens navn. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Vi prøver det for nå, så ser vi om det er bedre med noe annet...! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Foreslår at produsent-/artistnavnet står først, med fet skrift, for så å sortere låtene under vedkommende. F.eks: cun Artist: NGW Låt: You can Recognize Trees Album: The Best of NGW Dato utgitt: xxx Info: xxx Artist: Alver Låt: Collapse Album: Manure Dato utgitt: xxx Info: xxx (Dette er bare eksempler på mulige fremtidige prosjekter hvor jeg deltar. Som vi kan se, kan én produsent ha flere band/artister/prosjekter under sine vinger, og denne malen passer bedre sånn sett). Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Yeap! Og det skal nok gå glatt...! Nå har jeg sortert produsentene alfabetisk, og når samme artisten har laga flere sanger, er de sortert etter dato utgitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå