Gå til innhold

Fotokonkurransen 2.0. Runde 2 - Stillhet

Tdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jammen jevnt så langt.. Med så mange bidrag, og like mange avgitte stemme som i de forrige rundene, blir det ikke så mange på hver, så her blir det kamp om seieren helt til siste minutt..

Tommy

6996209[/snapback]

Enig.

Moro med så mange bilder=)

Men litt rart det kun er 30 som stemmer av nesten 600 visninger.

Lenke til kommentar

Jeg blir dessverre borte i kveld, mellom 20.00 og 22.00

Jeg får kona til å sjekke stillingen presis klokken 21.00, så skal jeg poste resultatet så fort jeg kommer hjem.

Dere ser jo og hvem som vinner, så vinneren selv må jo bare forberede seg på å poste helgens tema når det nærmer seg midnatt.

Håper dette går greit for alle.

Tommy

Lenke til kommentar

Aller først gratulerer så mye til MyBigMouth for et fabelaktig bilde og en fortjent seier! :thumbup:

Når det gjelder poengene som ble gitt, har det vel strengt tatt aldri blitt gitt poeng til 4. plass før? Jeg hadde i alle fall ikke regnet med å få noe poeng denne runden... Hva mener folket?

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Nå har jeg ordnet poengene.

Etter 2. runde:

1. Tdale - 4 poeng

1. MyBigMouth - 4 poeng

3. Fribbern - 3 poeng

4. Magneska - 2 poeng

5. Glenulv - 2 poeng

7010208[/snapback]

Ikke meininga å ødelegge festen, men lurte litt på reglene.

Var ikke det slik at bilde skal være tatt iløpet av denne helgen og at det ikke skal være lagt ut før?

Satt og såg på bildene til MyBigMouth (ligger link i signaturen hans) og da kom jeg over vinnerbildet som er lagt ut der i august.

http://www.deviantart.com/deviation/375745...me+-in%3Ascraps

Lenke til kommentar

:hmm: Ikke så lett å sjekke exif på så mange bidrag, og de fleste bildene mangler jo exif også... Man må jo normalt bare stole på hverandre, men dette var jo litt uheldig... :hmm:

Hva skjer nå? Det er jo ikke blitt lagt ut noen ny konkurranse enda heller? Hadde håpet å få vite neste tema før jeg køyet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...