Tdale Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er jammen jevnt så langt.. Med så mange bidrag, og like mange avgitte stemme som i de forrige rundene, blir det ikke så mange på hver, så her blir det kamp om seieren helt til siste minutt.. Tommy Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er jammen jevnt så langt.. Med så mange bidrag, og like mange avgitte stemme som i de forrige rundene, blir det ikke så mange på hver, så her blir det kamp om seieren helt til siste minutt.. Tommy 6996209[/snapback] Enig. Moro med så mange bilder=) Men litt rart det kun er 30 som stemmer av nesten 600 visninger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kanskje de 30 har vært inne på siden 20 ganger! Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mest sannsynlig er det noe slikt ja=) Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 La oss håpe på flere stemmer...det er nesten for jevnt til å kunne avgjøres sånn som det er nå! Håper noen forbereder seg på å lage nytt tema. Tommy Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Æææææh! Det er to bilder jeg vil stemme på Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg blir dessverre borte i kveld, mellom 20.00 og 22.00 Jeg får kona til å sjekke stillingen presis klokken 21.00, så skal jeg poste resultatet så fort jeg kommer hjem. Dere ser jo og hvem som vinner, så vinneren selv må jo bare forberede seg på å poste helgens tema når det nærmer seg midnatt. Håper dette går greit for alle. Tommy Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Må nesten ramse opp mine 5 favoritter: Bidrag 4 - Selvportrett i sort/hvitt Bidrag 6 - Morgenstillhet Bidrag 7 - Last person on the earth Bidrag 8 - Jeg hører ikke noe bråk Bidrag 11 - Endelig stillhet Veldig mye bra denne runden Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det ser ut som det blir en verdig vinner. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mange verdige vinnere blant de bildene da! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Men bare en vant, og den var verdig Gratulerer Tommy Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Takker, takker.... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Aller først gratulerer så mye til MyBigMouth for et fabelaktig bilde og en fortjent seier! Når det gjelder poengene som ble gitt, har det vel strengt tatt aldri blitt gitt poeng til 4. plass før? Jeg hadde i alle fall ikke regnet med å få noe poeng denne runden... Hva mener folket? Endret 5. oktober 2006 av sentimental Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer til MyBigMouth!! Sentimental du har jo rett i det du sier ang poeng og 4.plassen. Samme som i runden med tema Tid hvor det ble 3-delt (var det ikke?) førsteplass. Du får redigere du TommyD siden du la ut poengoversikten Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det dette som blir riktig da? 1. Last person on earth - MyBigMouth - 4 poeng 2. Fornebu's etterlengtede stillhet - fribbern - 2 poeng 2. Stillhet - Glenulv - 2 poeng ...og ikke noen en-poenger? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg ordnet poengene. Etter 2. runde: 1. Tdale - 4 poeng 1. MyBigMouth - 4 poeng 3. Fribbern - 3 poeng 4. Magneska - 2 poeng 5. Glenulv - 2 poeng Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg ordnet poengene. Etter 2. runde: 1. Tdale - 4 poeng 1. MyBigMouth - 4 poeng 3. Fribbern - 3 poeng 4. Magneska - 2 poeng 5. Glenulv - 2 poeng 7010208[/snapback] Ikke meininga å ødelegge festen, men lurte litt på reglene. Var ikke det slik at bilde skal være tatt iløpet av denne helgen og at det ikke skal være lagt ut før? Satt og såg på bildene til MyBigMouth (ligger link i signaturen hans) og da kom jeg over vinnerbildet som er lagt ut der i august. http://www.deviantart.com/deviation/375745...me+-in%3Ascraps Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ...august 2007 Exif er jo åpenbart feil, men tror TDale sjekker at bildene er tatt i løpet av helga (?). Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ikke så lett å sjekke exif på så mange bidrag, og de fleste bildene mangler jo exif også... Man må jo normalt bare stole på hverandre, men dette var jo litt uheldig... Hva skjer nå? Det er jo ikke blitt lagt ut noen ny konkurranse enda heller? Hadde håpet å få vite neste tema før jeg køyet... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg så at datoen var i 2007, så jeg antok at kameraet var stilt inn feil og at bildet var tatt i helgen... Når er bildet tatt egentlig MyBigMouth? Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå