Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ok. Der tok du meg. Kan fortsatt komme noen i løpet av de siste 50 minuttene da. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Har ikke fått noen flere siden sist... Altså 13 bidrag. Som sagt, kontakt meg hvis du har sendt inn bidrag og ikke fått bekreftelse fra meg. MobilKnut: Profilbildet ditt er helt fantastisk bra! Er det deg? Tommy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) MobilKnut: Profilbildet ditt er helt fantastisk bra! Er det deg? Tommy 6985556[/snapback] Ja det er meg! :!: Tok det med mammas Digital kamera for 2 år siden (cirka). Tok det med egne hender. Forresten: Nå er klokka 20 og fristen for å sende inn er ute! Endret 2. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Fikk et til nå.. så nå er det 14 bilder til sammen. Fikk og en endring i siste liten. Jeg venter noen minutter med å legge dem ut, i tilfelle det skulle være noen som ikke har fått bekeftelse. Jeg har saumfart både PM-inboxen og e-post inboxen, og alle bidragene skulle være registrert nå. Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Kom et for få minutter siden...15 bidrag nå! Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Godt å se at det er flere sørlendinger her MobilKnut. Venter til 20.15. Hvis det da ikke har kommet inn flere, så legger jeg dem ut. Tommy Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Gleder meg til de blir lagt ut. Siden det er så mange.. Blir sikkert hard konkurranse Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Det blir nok det... Mange gode bilder denne gangen. Veldig gøy at det har tatt seg opp som det har gjort! Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 OK. Da antar jeg at de vil være med har sendt inn, og fått bekreftelse. 15 bidrag til samen. Jeg begynner å legge dem ut nå. Kommer til å ta litt tid før alle er på plass Tommy Lenke til kommentar
donald D Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Koslig at det er så mange bidrag Jeg personlig deltar for første gang , selv om jeg ikke er fornøyd med mitt eget bidrag. Støtter jeg meg isteden til det gode gamle ordtaket : " Det viktigste er ikke å vinne, men å delta" :!: Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå er jeg spent på bidragene, men det tar litt tid å legge ut 15 bilder Lenke til kommentar
simpson Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Bra at så mange deltar. Det var mange gode bilder denne runden. For min del står det mellom tre-fire bilder, men jeg må nok spekulere litt på det før jeg avgir stemme. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Maange bilder. Fine bilder. Tdale: Er du òg fra Sørlandet? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, jeg er det. En drøy time unna deg. Hornnes (Evje). Tommy Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Masse bra bidrag... Blir vanskelig dette her Poster mitt nødløsningsbilde som jeg ikke sendte inn her Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ohh hadde det gøy da jeg så over bidragene. Endelig fikk jeg blitt med selv, og da blir det ekstra gøy. Jeg ble veldig imponert over "last person on the earth" så min stemme gikk til dette bildet. Fargene, motivet og skyene her traff meg godt ^^ Ellers må jeg si at "indre stillhet" var godt tatt og hadde en veldig god ide. Også var "Skal kunne høre en nål treffe gulvet" og "stillhet" veldig godt tatte bilder. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Godt å se at det er flere sørlendinger her MobilKnut. Venter til 20.15. Hvis det da ikke har kommet inn flere, så legger jeg dem ut. Tommy 6985682[/snapback] Da er vi 3.... Må si det var utrolig mye tøffe og vell-komposerte bilder denne gangen! Veldig bra! Skulle kunne gitt en stemme til hver! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Godt å se at det er flere sørlendinger her MobilKnut. Venter til 20.15. Hvis det da ikke har kommet inn flere, så legger jeg dem ut. Tommy 6985682[/snapback] Da er vi 3.... Må si det var utrolig mye tøffe og vell-komposerte bilder denne gangen! Veldig bra! Skulle kunne gitt en stemme til hver! 6987249[/snapback] Sånn omtrent hvor? Tommy Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Godt å se at det er flere sørlendinger her MobilKnut. Venter til 20.15. Hvis det da ikke har kommet inn flere, så legger jeg dem ut. Tommy 6985682[/snapback] Da er vi 3.... Må si det var utrolig mye tøffe og vell-komposerte bilder denne gangen! Veldig bra! Skulle kunne gitt en stemme til hver! 6987249[/snapback] Sånn omtrent hvor? Tommy 6988576[/snapback] Sørlandets hovedstad. Home of teh quart festival Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Blærk. Liker ikke Kr.Sand. Vet ikke hvorfor. Men fine bilder, selvom jeg ikke skjønte hva alle hadde med stillhet å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå