Connubialis Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Drar til usa om et døgn. kan jeg kjøpe med meg en iPod nano derfar? er det noen forskjell fra de her hjemme? de bruker jo annet stømnett, hvordan ser laderen ut. er det en "transformator" som tåler de norske spenningene sånn at det bare er å skifte selve ledninen med kontakt eller må jeg ha helt ny iPod lader slik at vinningen går opp i spinning? ps. håper på raskt svar Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Drar til usa om et døgn. kan jeg kjøpe med meg en iPod nano derfar? er det noen forskjell fra de her hjemme? de bruker jo annet stømnett, hvordan ser laderen ut. er det en "transformator" som tåler de norske spenningene sånn at det bare er å skifte selve ledninen med kontakt eller må jeg ha helt ny iPod lader slik at vinningen går opp i spinning? ps. håper på raskt svar 6961544[/snapback] Du kan nokk kjøpe den i USA ja... det som er det er at du får en usb kabel som blir plugget inn i en del som de bruker i amrikanske strømmkontakter og i norge kan du kjøpe en del som du fester på usbkabelen så den går i norske strømkontakter, jeg kjøpte min ipod fra japan så det har ikke noe å si, den delen du trenger i norge koster alt fra 100-400kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå