Xvani Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei! Hvordan bytter man om disse tastene? Slik at når jeg trykker Fn vil "Ctrl" funksjonen intreffe.. Takk for svar! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Regner med du har en av disse maskinene med Fn-tasten ytterst Tviler sterkt på at dette lar seg gjøre, i og med at Fn-tasten ikke genererer en nøkkeltasting som registreres av Windows. Det er kun controller-chip'en i tastaturet som registrerer om Fn er trykt ned, dermed kan du ikke gi andre funksjoner til Fn-tasten, i motsetning til de vanlige tastene, som du i utgangspunktet kan bytte så mye du vil om du har den rette programvaren. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Takk for svar! (Og har dessverre det ja) Jeg har hørt at det finnes et program som fikser dette.. Har jeg hørt feil? Har Zepto/Acer mulighet til å fikse dette? (det er vel acer hovedkort i min Zepto maskin) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå