quad Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har kommet et problem på pcen til en kompis. Når jeg slår den på, skal det jo komme informasjon om prosessor, ram, harddisk osv. Dette skal vises mens det booter. Det som skjer er at det siste som står er prosessoren, AMD Athlon 64 3200+. Da fryser alt. Du kan ikke trykke noe på tastaturet hverken før eller etter dette. Hva kan være årsaken til dette? Har prøvd å resette CMOS med å ta ut batteriet en stund. Det begynte plutselig å funke, men når han slo på maskinen neste gang skjedde det samme pånytt. HK: MSI K8N Neo3 RAM: Twinmos PC3200 1 gig Skjermkort: Radeon x700 Takker for alle svar. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tja, det samme skjedde hos meg når jeg bygde min pc. Løsningen var å bruke PS2 plugg på tastaturet. Da funket det. Vet ikke om dette hjelper i ditt tilfelle Lenke til kommentar
quad Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Dette hjalp ikke, har prøvd uten alt av kabler, unntatt skjerm og strøm. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå