Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i ankelen? Rar form for vondt? :S

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i et par uker nå hatt litt problemer med ankelen.

Problemet er at det ikke gale nok til at jeg haster avgårde til lege, fordi de eneste gangene jeg merker det er ved effektiv bruk av foten.

Dog merker jeg det i trapper også.

Forstuelse hadde godt over forlengst... så jeg lurer litt på hva annet det kan være.

F.eks fotball er et helvete, har syklig vondt i ankelen etter på.

Er litt lei nå, orker ikke å gå til lege.

Vil det forsvinner :p?

Edit:

Husker ikke en gang å ha forstuet foten. :dontgetit:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg har hatt det samme som deg, det sugde. Spillte også fotball før, og av og til fikk jeg skikkelig vondt i hælen på den ene foten slik at det var vondt å løpe. Tror det gikk over av seg selv, har det i hvert fall ikke nå lenger.

6962694[/snapback]

Hvis det er under helen på en måte, litt inni, så hadde jeg også dette. Jeg gikk til legen og fikk beskjed om at det var "idrettskade" eller noe i den duren. Det eneste som hjelper er å ikke gjøre noe med foten. Fikk også en salve jeg skulle smøre på. Hos meg tok det utrolig lang tid å lege det.

Du får legeærklæring på dette, sånn at du slipper gym som har løping og slikt i seg (hvis du går på skole da).

Lenke til kommentar

Hei :hmm:

Smerter er jo kroppens signal til deg om at du skal ta det litt rolig nå. Siden du bare har hatt disse smertene et par uker, kan de vel ikke kalles kroniske (ikke enda iallefall!) Så hva med å kutte ut fotball en stund. Prøv heller svømming eller en annen sport som ikke belaster foten slik som fotball gjør. Sykling kanskje? Eller får du smerter av svømming og sykling også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...