Mørbradbiff Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hei, jeg fant ut at at jeg skulle lage et bilde med strekmann som tema. Men jeg vet ikke om bildet var bra eller ikke. Hva mener dere? Endret 28. september 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kult bilde. strekmannen så fet ut, men det ene beinet fløt kansje litt sammen med buskene? Lenke til kommentar
MGL Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Syns det var litt før mørke farger i bildet... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Tøffest med eller uten lyn? Er foresten nybegynner:p Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tøffest med, deg ga mer lys i bildlet... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 syns på en måte at det ble litt mere rotete, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg suntes det var litt få detaljer på det forrige bildet, og jeg syns egentlig ikke det var så rotete... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lynene gjorde hele bildet om til et jalla-bilde... Det første var bedre. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lynene gjorde hele bildet om til et jalla-bilde... Det første var bedre. 7043112[/snapback] tull.. det var kult, siden han er noob som han sier hvordan lager DU slike strekk bilder? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tøffest med eller uten lyn? Er foresten nybegynner:p 7036365[/snapback] hvordan lager DU slike strekk bilder? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis du tenker på selve strekmannen, så skisserte jeg mannen først. Så tegnet jeg den inn i PS. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du har jo gjort det du satt deg ut til aa gjoere, lage en strekmann. Utover det, saa synes jeg bildet ditt trenger mye sterkere kontraster mellom for- og bakgrunn. Hvis du vil beholde bakgrunnen saa moerk som den er naa, saa blir det vanskelig aa bruke sort strek paa figuren din. Dessuten blir ofte slike mashups, der en blander CG (spesielt 2d) med foto, gjerne veldig utroverdige. Med troverdig mener jeg ikke noedvendigvis realistisk, men at ting passer sammen, at de forskjellige elementene har en funksjon og at publikum aksepterer verket og begynner aa tolke det. Slik bildet ligger naa, ser jeg bare 'moerk kladd --> moving on'. Beklager hvis du oppfatter dette som litt roeff behandling, men hvis man legger ut verk til kritikk, saa synes jeg man fortjener en oppriktig tilbakemelding. Haaper du kan ta til deg noe av det jeg har skrevet, og hopper inn i ringen igjen snart. Oevelse gjoer mester :-) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 All kritikk er god kritikk. Lærer ingen ting ved å bare få høre det possitive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå