Sidious Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hei! Jeg ble hekta på Prison Break for omtrent 10 dager siden, og jeg har allerede sett alle episodene opp til episode 3, sesong 2. Jeg er mildt sagt avhengig. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan denne serien har gått meg hus forbi til nå, men nok om det. Det jeg egentlig vil vite er hvem dere liker best i serien, og hvem dere liker minst. Spytt ut, kjære fengselsfugler! Personlig liker jeg John, Michael og Teabag mest (selv om sistnevnte er en skikkelig jævel). De jeg liker minst er Bellicks og han agenten som alltid dukker opp med et glis og en pistol. Husker ikke hva han heter nå...men han drepte stefaren til L.J. Endret 28. september 2006 av Sidious Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Personlig liker jeg....Teabag mest (selv om sistnevnte er en skikkelig jævel).De jeg liker minst er Teabag 6961204[/snapback] ? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Haha. Skriveleif. Fiksa nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Skal du spørre om noe slikt så får du da komme med en ordentlig liste over personer som er med i serien i det minste så man har noen å velge imellom slik som denne oversikten her. Hovedpersonen min er nok John Abruzzi spilt av Peter Stormare. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Stor fan av Abruzzi jeg også. Jævlig synd han døde. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 T-Bag all the way! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 T-Bag spiller utrolig bra synes jeg. Får jo lyst til å kaldkvele fyren. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 T-Bag gir meg seriøst frysninger når han begyner å prate om "make love" osv. Han spiller troverdig for å si det slik. Men Tweener er en favoritt, jeg liker måten han er på. Litt sånn wigger, wannabe gangster. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Alle i PB er bra synes jeg. Favoritten er nok John Abruzzi - Peter Stormare. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Fordi om jeg ikke "liker" han i serien, beundrer jeg Agent Mahone Men er enig i at Abruzzi sin mafiso stil er digg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Theodore "T-Bag" Bagwell, ingen tvil. Robert Knepper er en utrolig dyktig skuespiller. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Holder en knapp på Alexander Mahone. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 T-Bag utgjør en utrolig kul karakter. Ellers er jeg fan av Abruzzi, Mahone og Micheal. Synes også "båndet" mellom Micheal og Sucre er kult. Er det bare jeg som synes Linc's prestasjoner svikter litt en gang i blant? Han er flink, ingen tvil, men er mange som gjør det mye bedre han imo. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Som sagt, får virkelig lyst til å kald kvele T-Bag, Favoritt må være John Abruzzi / Peter Stormare! Var tøft å se ham på Først og sist på fredag! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Pass på å ikke spoile for TVNorge seerne nå Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 T-Bag! Robert Knepper er jo utrolig god da som får så mange få lyst til å kaldkvele'n. Scofield har jo alltid vært sjefen. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lincoln.. for han er deiligst:D Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Pass på å ikke spoile for TVNorge seerne nå 6988219[/snapback] TVNorge-seere tror jeg gir faen.. TV3-seere derimit Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg liker Scofield, C-note og Mahone. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Liker Linc best, undervurdert som få, skikkelig harding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg